Infezzjoni HIV - tuttu ciò chì deve bisognu di sapè à u virus è a so prevenzione

L'infezione VI hè una malatia virali chì debiliteghja u sistema immune, chì guverna à u sviluppu di tumuri è infezioni secondari. Sì sta maladie ùn hè micca trattatu, dopu à u 9 à 11 anni dopu chì u virus entra in u corpu, a morte succede. Terapia también facenu pussibule aumentà a vita di una persona infettata à 70 à 80 anni.

VIH - chì hè?

U virus di l'immunodeficiency umana averia u sistema immune. A maladie prugressivu lentamenti. A più difenda u difesu di l'immune hè diventatu, u più spessu u paci di u malu. Molti infectuttu sviluppanu tumuri beni è maligni. À u tempu, l'immunità diventa cusì dèca chì ancu i friddi pò provoquanu à morte. U virus di l'immunodeficiència umana afecta sola persona. Tentati per infectà l'animali eranu infatti - l'animali salvonu rapidamente.

A diffusion di HIV infezzjoni

Oghje, u virus da l'immunodeficiency hè cunsideratu una di e malattia prugressiva più attiva. Dopu à l'anni 1980, i statistici facianu l'oramena horrified: in i paesi chì sò parti di l'Organizazione Munciali di a Salute, casi 120 000 persone infettatu da u SIDA (una forma più severa di HIV) è circa 100 000 infettati da HIV. A cosa più terribili è chì in a rialità, l'indikatore sò assai più altu, perchè assai pazienti ùn anu micca capitu di u so diagnosticu è ùn sò micca registrati.

Quandu HIV hè perceivedu da ogni l'organizmu depune di e so caractere geno è fenotipu. Per via di st'ultimu, deveni chì qualchi pazienti "credendu" di a malatia in pocu di ghjorni, mentri àutri vanu cù u virus di l'immunodeficiency per anni, sentenu geniale è ùn cunniscenu micca di i so prublemi. Sicondu statistiche, rapprisentanti di a Razza Negru à u VIH sò più suscettibili. L 'Europeani sò menu sensibilati à u virus, è a più "persistenti" sò i Mongoloidi.

Pajjiżi li fihom l-infezzjoni HIV tinxtered b'mod aktar mgħaġġel, tidher bħal dan:

Cumu hè trasmessa HIV?

Per esse a prutezzione di u virus di l'immunodeficiency, avete bisognu di cunnosce i modi principali di avè infettatu cù HIV. A surgente di questu hè una persona infettata. U periculu hè ancu presentatu da quelli pazienti chì in u so urganisimu u virus hè in u periodu di l'incubazioni. A più probabbilita più alta di a trasmissioni di VIH hè a fine di u periodu d'incubazioni. À questu mumentu, a cuncintrazioni di u virus hè maximu.

A infezzjoni di VIH pò penetrazione in tutti i fluidi biologichi - sangue, semen, saliva, secrezioni vagina, lacrime, sudore, latte materna, urina, licore - ma a so cuncintrazioni hè distinta, è questu cusì u so significatu epidemiulogicu. A trasmissione di infezzjoni di VIH deve esse in e cundizioni adatti. U virus hè bisognu di esistene da l'organettu infettatu in una manera naturali è penetrà in l'ambientu internu di u sanu.

I camini di a trasmissioni di VIVE sò diverse:

Bastamente, u virus hè transmittatu da i cuntatti sexu. Questu hè duvuta à u fattu chì e persone infectu in i spermmi è i secrezii vaginali anu a più alta cuncintrazione di infezione HIV. Sicondu statistiche, u 86% di e infizzioni sò in i cuntatti ghjuridichi, di u 71% hè heterosexuale, è u 15% hè l'omosessuali. Un'altra manera di trasmissioni di u virus hè perinatal. In u corpu di u zitellu, u VIH pai penetrarà in u senu o dopu a nascita - cù u latte materno.

Periudu di incubazioni VI

In ogni organettu u virus si sviluppa in u so modu. Per quessa, u periodu di incubazioni di a infestazione VIVE ferma incerta. I sintomi di a malatia pò manifestà cum'è quarchi settimane, è dopu anni dopu l'infizzioni. In i primi stadiu di u periodu di l'incubazioni, anticisteria specifiche sò furmati in u sangue. Per esse scuperta duranti un testi di laboratori, almenu trè simuli si deve passatu da l'epica di infestazione probabile.

Infezzjoni HIV - sintomi

In a maiò parte di i casi, a maladie sviluppeghja in securità à u schema standard. Ci hè dui stagei principali di l'infezione VI: persistente è latente. In pocu tempu dopu l'infizzioni, i primi simbulici di a malatia aghjunghje, chì pò esse cunfortu cù i signa di gripe o frastimdi cumuni: a temperatura salta, a garganta cumincià à minera, l'aghjunte n . Parechji pazienti cun u virus di l'immunodeficiency ùn sò micca assuciatu à tuttu quì, perchè dopu 2-3 simane, a manifestazione di l'infezzjoni di VIVE cessare, è a maladie passa à a seconda stage.

"Oculta" u virus d'immunodeficiency in u corpu pò ancu da parechji mesi à parechji dicennii. Dopu à a fini latente, i ghjurnati di a fine, i sughjetti cultivate diverse malatii, inclusi malatie in ongichi. I sintomi di u VIH hè ancu esse apparente. Frà quì l'ultimi:

Infezzjoni HIV - sintomi in i donne

Per a prima volta di a malatia, e femine sò carattarizati da i signori d'infezioni di VIH chì persiste per una à duie simane:

Quandu u virus in l'immunodeficiency passa in un stadiu più strettu - SIDS , i seguenti simprici venenu:

Infezzjoni HIV - sintomi in i genitori

U signali di a malatia in l'organisimi di u sessu più forti da i sintomi femimile diferendu pocu. A manifestazione di l'infezioni di VIVE in l'omi hè quella manera: quì u 5 ° à u 10 ghjornu dopu l'infizzioni, una sarita hè in u corpu di u paci. Dopu qualchì tempu, i nodi linfichi in l'inguernu, l'armpiti è u corpu sò allargate. I glubuli sò densi, ma ùn averanu micca u dulore. A maiò parte di i saldori cun HIV infettate di fatigue severa, una persistente perda di l'appetite, l'apatia à u travagliu è u desertu constante di dorme.

I staddi di l'AIDS sò carattarizati da i sintimi simprici:

Diagnostu di infezione HIV

U metu più cumuni per determinà l'HIV hè l'ELISA, un immunoensayo enzyme . Usendu sistemi di teste speciale, chì anu usatu proteini derivati ​​artificiàmente di u virus d'immunodeficiency, hè pussibule di determinà anticorpi à i microorganismi patogeni in u sangue. Di diagnostichi moderni di VIH poden detectar infezzione within 3 a 5 weeks after infection.

Trattamentu di infezione HIV

Terapu di u virus di l'immunodeficiency hè un prucessu complexu è hè necessariu d'avvicinà assai rispunsevule. Infezzjoni cù VIH ùn hè micca cunsideratu una frase. A medicina cunnisciutu parechji casi di trattamentu successu. U più efficau hè a terapia antiretrovirali, chì hà l'avutri objectives:

  1. Pare a multiplicazione di u virus è riducerà a carica virali. Eccu, fà chì u VIH in u corpu ùn hè micca determinatu.
  2. Restore immunity. Dopu à riduzzione di a carica virali, u corpu pò pocu aumentà u numeru di linfòciti CD4 chì furnisce una risposta adatta di u sistema immune.
  3. Aumente a durazione è a qualità di vita di u paci. A puntualtà inizio, u trattamentu curretta guarda VIH-pusitivi da tutti i sintomi di a malatia.

Trattamentu di infezzjoni di VIVE - droghe

Medici Antivirali cuntrolanu i rèplica di cuntrollu è sminu u sviluppu di malati virali. In a maiò parte di i casi, e persone cun HIV ripiglià cunsiglii per piglià sti medicazione:

Trattamentu di HIV cun i rimedii tradiziunali in casa

U virus di l'immunodeficiency umana trattà cù metudi novi, ma solu dopu chì cunsideranu un duttore. Curati recomende HIV-positif à cambià à alimentazione vegetariana d'alta calorie. Per cunsuma più pistici, avena, pinna, zuccheri, rinuncendu saline, zucchero, platti di carne. Uttilu per infusizione infusizione infusione in legnu. Astragalus, i radichi di u viulente di l'ubligatoriu, viole, chioppi, u radicali di u licorice sò mischjuleghja in quantità equi, spartu cun acqua fogera è infughjata durante 3 ore. Infundete averebbe da manghjà a mità cun un cupu.

U virus di l'immunodeficiency umana - prevenzione

Per prevene l'infuzzione simplice, se cunnisciutu è observe varias reguli impurtanti:

  1. A prevenzione di l'infezione di VIVE implica u rejetu di e cumbugliu sessuale.
  2. In seguitu, hè necessariu di passe per esaminazione per a prisenza di un virus in u corpu.
  3. I medii à prevene l'infezione VIH componenu ancu di u rifughju di drogi.