PCR di diagnostica di infizzioni

PCR, o altri una rettrazione di a polimeriase, hè un metudu per u diagnosticu di letturà di e diverse malatie infizziosi.

Stu metudu fù fattu da Cary Muillis in u 1983. In prima, a PCR hè stata sola solu per scopi scientificu, ma dopu un pocu tempu hè statu intruduttu in u campu di a medicina pratica.

L'esencia di u metudu hè di identificà l'agentu causativu di l'infezzjoni in i fragmenti di l'ADN è di l'ARN. Per ogni patogenu, hè un fragattu di DNA chì sparghjera a creazione di un grande numaru di e so copie. Hè paragunatu cù a basa di dati chì cuntene l'infurmazione nantu à a struttura di DNA di i tipi di microorganismi.

Cù l'aiutu di una retama di a polimerasee, hè pussibule micca solu per detectar l 'infezzjoni, ma dinò per dà una valutazione quantità.

Quandu hè aduprà PCR?

L'analisi di u materiale biologicu, realizatu cù l'aiutu di a PCR, aiuta per dette diverse infizzioni urogenitali, cumprese i chjucchi, chì ùn ponu micca esse attentati cum'è sintomi speciali.

Stu metudu di ricerca permette di identificà e seguenti infizzioni nantu à l'umani:

Quandu si preparava è durante u gravidenza, una donna deve esse assignata PCR di diagnostica di variate infezioni sessuale.

Material biologicu per a ricerca di PCR

Per dette infizzioni per a PCR, ponu esse usatu:

Avvanzi è disadvantagie di u diagnosticu di PCR di e infizzioni

I merti di analisi per infezzjoni, realizate da u metu PCR sò:

  1. A universalità - quandu altri metudi di diagnostichi ùn anu impotente, a PCR detecta ogni RNA è DNA.
  2. Spicità. In u materiale di studiu, stu metuicu palesa una sezione di nucleotidi tipichi per un patogenu particulare di infezzione. A riunione di a rimbursione di a Polymerase fa possible identifii parechji patogeni in u stessu materiale.
  3. Sensibilizazione. A infizzione cù aduprà stu modu hè detecatu, ancu se u so cuntenutu hè assai bassu.
  4. Efficiency. Per identificà l'agentu causativu di infruenza adopta un pocu di tempu - solu quarchi ura.
  5. Inoltre, a retama di a rettra polimerosa pò aiuta per dette micca a riazione di u corpu umanu à a penetrazione di i microgeni patogeni, ma un patogenu specie. Dopu à questu, hè pussibule detectar a malatia di u pacchettu prima di inizià a manifestazione cù sintomi specifici.

I «minuses» di u metu di diagnostico include a necessità d'accorduzione stretta à i richieste per l'equipaggiu di u salottu di u laboratori cù filtrati d'alta purità, cusì chì a contaminazione di altri organi viventi presa per l'analisi di materiale biologicu ùn hè micca occultatu.

A volte un analisi realizatu da PCR pò dà un risultatu negativu in a prisenza di sintomi evidenti di una certa malatie. Questu pudete indicate micca cunformità cù e règule di a recopilazione di material biologicu.

À u listessu tempu, un risultatu pusitivu di l'analisi ùn hè micca sempre un indicazione chì u paci hà avutu una malatìa particulari. Cusì, per esempiu, dopu à u trattamentu, l'agente difunto per un certu tempu dà un risultu pusitivu di l'analisi di PCR.