Monica Bellucci, Leah Seydou è Naomi Harris decoronu e pagine di gloss

Mentre chì i fanatori di i film James Bond attestanu à prichera à a premiere di a nova filma "007: Spectrum", l'attori chì si puderanu esse funziona cumu funzione ind'e funziona cumunicà cù a stampa è participà in diverse fotografia.

Stallazione Rhapsody Magazine

Monica Bellucci, Lei Seydou, Naomi Harris (u novu "Bond girls") starred per a rettosa Rhapsody Magazine. Stu spargente hè una promo-action in supportu di a cinta.

L'attrici famosi abundava a tappa di a publicazione è eranu entrevista.

Sultry Monica Bellucci

Prima "007: Spectrum" Chjovi di Bond raggrughjanu braccialamenti e femini giovani, sta volta u rolu divintò a Monica Bellucci, chì facenu 51 anni.

Cummentendu annantu à a so participazione in Bondiana, l'attrìzia manifesta ch'ella hà gustosa chì i diretturi apprezzate micca solu a bellezza di u ghjovanu corpu, ma dinò a sexualità chì passa cù saviezza è età.

Leghje ancu

«007: Spectrum»

L'estremu di u blockbusteru sarà postu prima - 5 di nuvembre. Sicondu a storia, l'agentu secrettu (era ghjucatu di Daniel Craig) si va à a cità di mexicanu è di Roma, per fà u so cumpagnu. In Italia, si ritrova cù l'heroina Bellucci Lucia Schiarra, chì hè a vedova di u famusu criminali.

Dopu, Bond si mette à una rettura segreta, induve aprende nantu à l'attività di l'urganizazione "Spectrum". L'agente 007 decide à scuppiari l'uffiziu classificatu.