Pagoda per u Nepal


A Pagoda di Pazu hè unu di i più impurtanti elementi di u patrimoniu culturale in Brisbane . In più, hè l'unica exhibitu internaziunale chì ùn hè statu dispunibbili, ma hà surviviu à questu ghjornu è hè una tradizione. A Pagoda nepaliana hè stata creata in 1988 per participà in l'Expo'88 World. Hè statu fatta da u UN è l'Associazione per a Conservazione di Cultura Asiaticu. A fine di l'esposizione, hè statu dicisu di salvà a Pagoda è truvà una "nova casa" per questu. E questu locu era Brisbane, unni oggi è unu di i principale attraversu.

Ciò chì vede?

A Pagoda di a Pace in Brisbane hè un prughjettu creatu da l'architettu tedesco Johan Reyer. Ma anchi u fattu chì hè un veru Arianu, hà sappiutu crià un oggegnu impregnatu da a cultura orientali. A pagoda hè chinu d 'incosciati di pittura nantu à temi buddistichi. Queste opzioni sò rializate filigrani, sò custituiti parechji picculi chjucchi è cumpiendu a struttura cù l'energia veramente buddita. Tutti sò diffirenti di l'altri, questa hè chì ogni stampa fa fà li i visitanti si muriri è porta à riflessione profonda. A strada, a Pagoda hè stata creata per a meditazioni, cusì ci sò assai elementi tradiziunali di a religione orientali, chì per elli pò piglià l'invitati à u statu di meditazioni. Hè nutà chì i turisti di e diverse cresia visitate a Pagoda nepalesa è questu hè un signu chì tutti pò truvà a pace quì.

I fatti interessanti:

  1. In a preparazione per l'esposizione, 80 tunnillati di legnu nurvigisi indigene sò usati per creà a Pagoda.
  2. 160 famigghje nepalese travagliavanu a creazione di elementi per a Pagoda. Questu numaru colosale di e persone induvatu ogni dettu per dui anni. Dopu chì, in u Nepal, l'esposizione era cullata solu dui ghjorni.

Induve hè a Pagoda di a Pace?

A Pagoda per u Paese nepalesa in Brisbane si trova à u Clem Jones Promenade, u Brisbane sur QLD 4101. Tista 'tpoġġi l-attravers à u trasportu publicu. Un blocu da a Pagoda hè l'estazione di metro di Brisbane. À u passaghju passate i rami rossi, gialli, blu è verdi di u metale.