Phosphalugel per i zitelli

Molti sò familiarizati cù u prublema di stonchezza - dolore è brusgiate in l'esòfuru, andendu da u fondu. Spessu hè accumpagnatu da nausea, flatulence, eructea, u malu abdominal, un gustu eccezziunale in a bocca. Stemma hè a cunsiguenza di ottene una parte di l'alimentariu in u primu esofago, è pò esse pruvucatu da manghjatu, abuso di piccante, fat fried. Inoltre, a causa di l'ardori pò esse reflux gastric. Trà parechji dispusitivi da questu fenomenu pupulare, i spicifici è cunsumatura più frequentanu prefessu u fuscalogel.


Phosphalugel - Composizione

U principiu attivu di a droga, neutralizazione di l'acidu di cloru, hè u fosfatatu d'aluminiu. Inoltre, a cumpusizioni compresi: agar-agar, peptin, micelles coloidali idrofili. A causa di cumpunenti attivi, u phosphalugel hà un effesione di uvitoriu chì cuntene i pareti di u stomacu è l'eliminazione di toxine accumulate.

Cumu fà phosphalugel?

Indications per l'usu:

Fosfalùfellu per i zitelli hè utilizzatu per gastritis, ulcera peptica è ulcera stomacu, esofagite. I cumpunenti di u dispusitivu sò sicuru suficientemente ch'ella hè pussibule di prescrive phosphalogel per i nei nei è i zitelli.

U schema di applicazione deve di a malatia. Allora, cù reflux esofago, a medicina hè pigliata immedanamente dopu à pranziari pocu di dorme, è cù una ulcere - almenu una ora dopu à manghjà è sicondu a situazione per eliminà u dulore.

Phosphalugel - dosage per i zitelli

I babelli à l'età di sei mesi sò prescritti una cullarina o una quartu di u sachetu dopu cada manghjà, ma micca più di 6 volte per tuttu u ghjornu o ghjornu. Per i zitelli più vechji di 6 mesi, hè cunsigliu per dà a mette sachet ou duie cullettes ùn sò più di 4 volte di ghjornu. A durazione di u trattamentu hè determinata da u duttore individually per ogni paciente è distingue da dui simane à un mesi.

Phosphalugel - contraindications

Phosphalugel - effetti side

Hè summamente rara d'esprimiri nausea, stinimentu, vomitu. Per eliminà u stimpiso, i làggini sò prescribed in parallelu. Forsi l'emergenza di una reazione allergià indiatura à i cumpunenti particulari di a droga.