Quante freti si pò lavà i misgi?

Un giuottu in a casa hè, per suprattuttu, micca un spettaculu per i membri di a famiglia di notte. Dopu tuttu, tutti avianu vistu so bella è grazia. U so mantellu fur furmatu di pelli, in solitu assai cura cù una lingua, issa vede assai sloppy è pitiful. Una lana caòticamente ùn vole micca squadra in u locu è si stalla fora in direzzione diffirenti. Sì, senza lacrimi ùn site micca. Ùn hè una stampa assai piacevuli, sopratuttu quandu ripite assai parechji volte.

Ma a question di quantu spessu pò lavà i misgi , u turmentu di i patroni ùn hè micca solu perchè l'acqua gira una bella maschili dinò in una criatura scasciante, è ùn vulianu micca scunfinà a so sutile organizzazzjoni di l'anima. In fattu, tutti i patroni di i so piccani chistosi stanu prestu in preghjudiziu a salute di l'animali.

Senza senza precisa, hè megliu micca fà ricerete à u cuntattu frequente di u cat cù l'acqua. Dopu tuttu, a ghjovana pò assicurà perfettamente in modu megliu. U so mantellu hè cupartu da griglia protettiva, sviluppata da i glanduli sebacies subcutanici. Sì bellu ritene à l'acqua di u shampoo, perchè una longa chì a prutezzione naturale di u so pelle di pilto finisci di travaglià.

Cume pò spuntà i misgi?

Se a to petite hè vicinu à un appartamentu è ùn viaghja micca, ùn duverebbe micca bagnata in casa di più di sei mesi. Ma s'ellu u pitone camina, ùn ci hè da esse aduprà e pane, è pudete trasfirì in la casa senza cumpara micca. Solu solu se l'animali hè maleficatu, hè necessariu di lavarià, ma questu passatu raramente. Sì l'infernali infitatu cù i parasites , è era prescrittu un furmazione di trattamentu, è rivene à l'acqua hè inevitabbile.

In l'eventu chì decide un'avemu bisognu di un catellu per praticà preventivi, ma ùn vole micca impugisce a so reputazione troppu spessu, e spampi siccati cusì impieghjanu ancu ancu guariscenu bè cù a terra, com'è abituale. Petomita hè bisognu à fretallu cù lana è pettu. Questa prucedura hè più faciule simplice di trasferimentu da esse à esposerne a petulazione accussì tortu sottu à l'acqua. Dopu tuttu, assai misgi senza stress solu ùn pò micca furnisce u bathing.

Pudemu lavà un gattu preguite spessu?

Averete bisogna à capisce u periculu chì una petre pò fà ferite aduprà l'acqua. Perchè sta storia ùn vi mancu u so gustu spéciale, u pitone, per suprattuttu, pruvenda à scapparà di u vostru abbracciu. Hè pericallu perch'ellu. Scusi, u stress è a chimica da quali shampoos sò tutti, ponu ponu in prami la futura mamma è, in particulari i so zitelli.

Tutti i maestri debite esse capiscenu chì quandu si cumincianu à lavà u so gattu bonu cun spessu, a cundizione di a so furarà si deterira. E in generale, l'ànima pò piglià a cura di a so propria pulizia. Ma s'ellu ùn si pò esse evitata, solu carizzerà è amori nantu à u vostru parte a calà a so bocca.