Ropa di Roma Antica

U desire di chjama l'attinzioni à a so persona, a so materiau è u statu sociale, i so qualità gustativi cù a robba, ùn hè senza una tendenza di a mudernità, chì questa tendenza hè osservata ancu in Roma antica.

Chì ghjè u vistimentu di l'abitanti di a Roma antica?

Sicondu a basa di dati obtati durante l'esercizioni archeologi, ponu esse concluiti chì in a vistimentu di l'abitanti di a Roma antica, a diferenciazione di classi hè stata tracciada, è dinò a diffirenza trà l'armata di a donna è di l'omi. Allora u sexu debbule per un bellu pezzu hà datu preferenza à i costumi antichi grechi, mentri l'omini fistinu i togas romain. Toga hè stata cunsiderata cum'è u vestitu di un rico romainu, chì si prisintetanu in occasioni ufficiale, cum'è i lochi suciali, i sacrifici è altri avvenimenti ugwalment importanti.

A grande pupulazione in a Roma antica utilizò una tunica, chì era fatta di lino è lana. E so decisione in u largu è u culore varienu cumu a classificazione di classia è u sessu. A tunica cun maghju è a lunghezza era cunsiderata roba per i femini in Roma antica. A tunica di l'omi hà righjuntu i ghjinochji, è i guerrieri è i viaghjatori preferenu i vistiti curtuli. U drittu à wear a tunica bianca era solu per i cundizi ricchi, viaghji viaghjare violeta - u privilegiu di i senatori è i cavalieri.

E raggiuni tipici di a donna di Roma antica, era cunzidiratu una tavola - una tunica cun maglie fino è assai lotte, in legatura cù un cinturione. Hè tìpica, fatta in lighjate raghji cù un marchitu purpenti in u fondu.

Un esigenti chjappi di vestizione di a Riminzia antica era una palla - un mantellu , prisentatu in a forma di un pezzu di panni sua pagliaru nantu à a spalla è imbuttata nantu à a cintura. Cù a so prisenza è tagliata, i pallas distrughjini in parechji gruppi:

À u tempu, a moda in l'Imperu Rumanu principia à indicà a so variabilità è rimpiazzatu a tavola è a robba esterna - a palle hè stata dalmatika è colobiu. Inoltre, i colti di colore, l'ornamenti, i tessuti di sita eranu utilizati.