Training Alabai

Parechji pruprietari è ancu i vitturi privati ​​crede chì a razza di i cani alabai ùn succumbenu à qualchi entrenamentu. Argumentatu da u fattu chì l'Alabangiani anu un livellu assai intelliginu è di qualchì inattività di u patrone, assuciatu cù a fallimentu di l'equipa, u cane percive com'è un cumpurtamentu pussibuli, è da fà per fà fà ciò ch'ella ùn vole ùn sarà summamente difficili.

Caratteristiche di a razza Alabai

I cuccioli Alabai pò esse furmatu se ti ricùardi di e caratteristiche di sta razza. Hè un cane di pastore, chì significa, à u livellu geneticu, hè stata fatta per viaghjà in un pacchettu cù altri cani è raghjone ciò chì vole u paese di paese. Cusì, hè assai impurtante da i primi ghjorni per vede chì hè quellu chì ghjè u maestru, è hè a vostra squadra chì u cucciu deve eseguisce scrupulously. Cynologi sperienzii cunsiglienu per queste per caminari cù un cane in i diversi posti incuscinnati per ellu, è ancu per portà un cane in l'auto, in trasportu publicu. In un ambiente pocu chjamatu, ogni ghjocu hè persu, è avà, restendu calmatu è cunfidatu, vi cumparisce cum'è un veru capu di u pack, chì pò aiutà à trattà a situazione difficili.

Formazione di Alabai in casa

L'educazione è a formazione Alabai hè custruitu nantu à l'estudo di parechji cumandamenti basi. I manuvri rimanesi sò sappiutu à a dumanda di u locu.

U primu u più forte u squadra di Alabai hè u so alcuni. Hè necessariu per assicurà chì à u primu utterance di u so nome u cane abbandunà tutte l'affari è fate tutte l'intre. Quandu s'apprime aiutu, solu rinfurzatu pusitivu veni usatu.

Quandu u alcamo hè apprezzatu, pudete averà studià u cumandimu "À mè!" U so studiu deve esse postu nantu à correa, perchè s'ellu u ghjinuu prova da rutturà l'equipa, hè necessariu di fà in silenziu, senza fà u dolore, tira à voi stessu, perchè l'Alabai capisce - hè necessariu a rigioni. I cumandamenti "Sit!" È "Next!" Sò maestrati da listessa manera.

"Fu", "Non!" O "Ùn pudete micca!" Ci sò sustinutu da una accusa negativa (per esempiu, sfacciatamente in correa). Avete bisognu à piglià dinò maestru di sta cumanda per chì u ghjovanu ùn pò micca ripigliallu. Questu avete aiutatu à l'Alabai più sicura per l'altri.