A taglia hè scarrata

Di solitu nantu à a pelle, per escece di u culore, nascite distinti ùn sò micca distinti è ùn ci hè micca cunfortulu, solu à a estetica, in certi casi, ùn hè micca liberatu. Per quessa, a ghjente ùn vi cura micca. Ma se u mole cumincià à prughjittà, ferite o prufessi di sensibilizazioni di disgrazia, significa chì vale a vigilenza. Sintomi minuri di prima visita ponu esse u primu signu di una malatia seriu.

Perchè hè un mole?

I raghji per chì una molle ùn ponu accade a picchina ùn hè più:

  1. L'effettu di stimuli esterni. Questi pò include un vestitu incùmodu fermu, vestitu fattu di materiali sintesi, cuntattu permanente di a nascita di cunfizzi, risultatu in u rubbattu di a pelle. Nuvelli cunvexi situati in i posti induve esse una alta probabilità di u traumu (in u collu, sottu l'armpiti, nantu à a cintura, in i dete), i medichi ci ricumandenu di sguassà.
  2. Prucessu inflammatori com'è u risultatu di taglicini, scarrà e altri micro-traumni di a pelle. In questu casu, ùn solu l'accuntatine, ma ancu vermiculite, è u dulore pò esse osservatu.
  3. Reaczioni allergii à i cosmichi. A pelle à u locu di i moles hè spessu sensibule per diverse effetti, perchè l'allergie chì esistiu in u primu locu.
  4. Esposizione à una grande dosi di ultravio.
  5. Rinascimentu di una nascita d'annunziu in malignità ( melanoma ).

Signos di i sughjetti periculosi è micca periculosi

Malgradu u fattu chì i moles sviluppà in cancellu di a pelle, u pànicu prematuramenti è corse à u duttore à u minimu malatizza ùn valuta. Prima di tuttu, avete bisognu à esiquate l'attitudine picurinu o, si hè nantu à u to spinu, dumandate à qualcunu da fà da i to parenti.

I migranti sò cunsiderate micca micca periculosi:

Moles sospettasi sò cunsiderate se:

Semplici di sintomi, soprattuttu s'ellu ci sò parechji, dumandate l'usu di un dermatologu, l'eseguitu di prucessi per verificà a fondu hormone (una ragione freqüente per l'aumentu di u numaru è u grandu di moles), è più tardi, forsi, l'oncologu, perchè pò esse signe di melanoma.

Chì s'ellu hè una grana?

Se ci hè un prughjettu in u locu di u mole:

  1. Ùn pudete micca pienu a bocca picca.
  2. Per rinfreserà l'itching, pudete trattà a superficia cun una suluzione di l'acitu.
  3. Sì a prurite di u pelle è i flakes, devenu esse tratatu regularmente cù moisturizers.
  4. Se suspettate di allergii, piglià una droga antallergica è lubricate l'area différenzola incù l'ungèninu anti-antihistamine.
  5. Se a munzunità ùn solu pezzi, ma ancu hà inghjulatu, probabbilmente hè una quistione di l'infuzzione purtata. In questu casu, hè necessariu di trattà a moleta cù una solu antisettica (alcuna, tintura di calendula, Chlorhexidine), è se ci hè un traume viscuvaru - iodine prizhech.
  6. In u futuru, per u trattamentu, i pompi chì cuntenenu u zincu è l'acidu salicylic, è ancu per l'antibiotici, pò esse usatu.

L'autratattu di a pussibilità di l'inflamazioni ùn deve micca cuntinuatu per più di 5-7 ghjorni. S'ellu si durante stu tempu u migliore ùn vene, hè necessariu di vede u medico.