Alena Goretskaia - Spring-Summer 2014

Alena Goretskaia hè un talentu designer chì rapprisenta a marca bielorussia è hè u principale designer di a moda casa Papilio. Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù u travagliu di Alena Garetskaya, avemu suggeratu chì si ricercheghjanu cù a nova colección primavera-istate 2014.

Una nova colca di robba di Alena Goretskaya

U designer hè sempri piace à i so cumpagnie cù e postului più maestri. A cullizzioni di a nova staghjunazione inclusa no sole vistitu è ​​vestiti di cuncerta, ma ancu cù vestiti distinati per u travagliu in l'uffiziu, mudelli fatta in stili casuale, è di più, Alena Garetskaya prisintò à i grandi magnifichi pubblichi di vestiti di u vestitu. U vistimentu di Alena Goretskaia hè assai populari in parechji paesi, cumpresa a Bielorussia, Russia, Ucraina è altre.

U designer di moda usa solu prudutti d'alta calidad per a robba custa. In u 2014, i prudutti di lacce sò particularmente pertinenti, cusì in parechji mudelli di Alena Goretskaya si pudiani sàcenu specimelli eleganti è femini. Per esempiu, a planificazione di una caminari nantu à un ghjornu bellu ghjornu è soleu, ponu vèstinu di u cordone nantu à i strapelli è i shorts cun una cintura overstata , fatta da u listinu ancu in cima. Découvrir sta imagine pò esse un cinturellu organza elegante. Questu sèmpellu è romanticu sò adattati no solu per caminari, ma ancu per i ghjurnati. Stu gruppu pò esse spiaghjatu cunvertitu in un vestitore più eleganti è festivale, sguassate di u cinturione è sguassate nantu à u cima è ponce un vestitu longu da una organza di serra traslutiva italiana.

I donne di donne è signore chì travaglienu in l'uffiziu, in i tragetti di l'ultima colazione mi circundanu assai gustu è eleganti, à u stessu tempu, cumplettu cun un rigore codice strettu. Delicate è discrette matte pastele in combinazione cù un corta ideale createà una veramente grande grandilocu. Pigliate, per esempiu, un vistitu delicate pumetta jacquard roscu, cunzistenti di ghjunciti curti è una tunica di una siluette semi-adiacenti cù una cammara di raglan. A cintura pò esse rializate da una correa fina fina.

Spécialmente vò quì sottu a fonti di a cullezione di vistiti d'Alena Garetskaya, chì ùn devi micca indiferente nessunu fashionista. Fate quelli sò mudelli di vestiti fatti di lace, organza, sita, u tagliu è a tela bianca. Comu elementu decorativu, u dilettante hà fattu una vanda fina, lace, ruches, flounces e brocche.