Aspirazione vacanti

L'aspirazioni à u vacu hè una mini-operazione, durante quale l'estrazione (a succión) di u cuntenutu di a cavità uterina hè realizatu cù una succorsu spiculate especial. Duranti l'aspirazioni à u ventu, solu a superficia di l'endometriu di l'utru hè eliminata, u so coddu è i muri ùn sò micca praticamente micca danimati.

Aspiratori vacanti in ginekologia - l'esencia è u scopu di u

In a maiò parte di e donne, u cuncettu di "aspirazione a vacuum" hè assuciatu cù una gravidenza indivisita, o più bien cun una certa tecnica di a so interruzzione. Infatti, in ginekulugia u meziu hè più spessu usatu per finiscinu l'embarassu, ma ancu altri propiu di u so usu hè pussibule, in particulare:

  1. U vacuum postpartum "cleaning". L'aspirazioni à vapeur, dopu à u cunsigliu, hè necessariu in u casu di a funzione contrubili povira di l'utru, per sguassà i coaggiu di sangu è u tessulu placentari.
  2. U vacuum "purificazione" dopu a un'aducazione morta o sproportamentu spontaneu. Hè fattu per u scopu di estrae l'ovu fetu (cù ST) o i so restumi (cun ​​averebbe incompatta).
  3. Aspiratori di vacuum terapèttiche in i malatie hinvitanti di a cavità uterina.
  4. L'aspirazioni à l'aspirazione di vacuum di l'endometri patologicu alteratu da u so studiu histologicu.

L'aspirazioni à u vitu hè realizatu nantu à un modu ambiziale, u prucedimentu dura nè più di 10 minuti, dopu a quale a donna hè stata subduvete in un hospital per 1 ora.

Hè sporghjenti à l'aspirazione a vacuum? No, ùn hè micca. A prucedura hè praticamente indurendu, cum'è secondu cù l'anesthesia lucali. A donna pò sinte un dulce dulce dulce à l'abdomen.

Abortu per aspirazioni vacanti

L'aspirazioni à vapeur ( mini-abortu ) di u cuntenutu di a cavità uterina hè quiz anu u metudu u più sicuru è pocu traumaticu di aborting the pregnancy from all that exists in our time. Ma tali mini-aborti sò efficau solu in i primi stadioni di a gravidanza (finu à 5 simane).

A quistione più frequente chì i ginekologi sèntenu da i so sperimenti cuncrete à a natura è a durazione di l'alta dopu à u prucessu d'aspirazione vuratu. A risposta clarosa ùn pò micca esse dati, postu chì l'abbundanza è a durazione di a secreziure direttamente dipende nantu à u periodu di gravidanza è di altri fatturi. Ma ci sò parechji "mediani" dati.

Cusì, spotting spotting spotting pò esse osservatu durante parechji ghjorni da l'aspirazione a vacuum, dopu acquistenu una natura serosa o mucosa. In certi donne, dopu un brevi paesaghju (2-5 ghjorni), ricuperazione più biancru di i menstruali, a presenza di quale puderà esse una variante di a norma, o pudete indicate complicazioni postunazione di avversu. U sanguinamentu massivu, purtata in u purtellu à l'usura putrefactiva hè una occasione di circà l'assistenza medica immediata.

U primu dopu a aspirazioni vacanti cumparati accumenza in norma 30-35 ghjorni, un permessu di 7 ghjorni. U ciclu menstruali hè stabilitu per parechji mesi.

Rehabilitazione è e pussibuli cumplicature dopu l'aspirazione a vacuum

A tècnica di aspirazione a vacuum di u cuntenutu di a cavità uterina hè relativamente salvista. Serului complicate fisichi in a maiò parte di i casi ùn sò micca osservati, a riabilitazione longa, per regula, ùn hè micca necessariu. A cumplicazione più cumuna hè endometritis - inflammazione di i muri uterini, è in casu di a terminazione di a gravidanza - estrazzioni micca cumplaie di l'ovu fetu. In certi casi, ci sò cunsiglii mai seria: perforazione uterina , sanguinazione massiva, Pneumoembolism, infertility.

A ristaurazione di u corpu femminili doppu l'aspirazioni à u ventu si trova dopu à una à duie simane. Se u scopu di l'aspirazioni in u vacuum era l'avversu, dopu com'è un riabilitariu, u duttore prescrivia COC (Regulon, Novinet è altri) per parechji cicli menstruali. Se necessariu, i antibiotici pò esse prescritti.

Assicuranza longa di l'aspirazioni mensuale dopu à u prucedimentu pudete indicà un fallimentu hormone è una nova cuncepzione (hè impurtante di ricurdà chì un novu gabbitu postu l'aspirazione a vacu pò succorsa prima di l'iniziu di a prima menstruazione).