Astemi stomatitis in i zitelli

"Pigliate i vostri ditti di a bocca" - quante volte à ghjornu, genitori furtificate ripetite sta frasa à u so curiusu, chì pruvate à tastà l'uggetti è i jucàculi chì circundanu. È ùn hè micca di i boni manerli è a crianza adatta, i ghjustu l'adulti anu pruvatu à prutezzione di i so figlioli da sfurtuna com'è stomatitis di u zitelli insidiosi .

Chì hè sta malatia, chì sò e so manifestazione è metudi di trattamentu? Fighjemu nantu à issi questi interessanti in più dittori.

I primi sintomi di stomatitis aphtosa in i zitelli

Se avete chì u vostru zitellu hè diventatu troppu capriccioso è chjucu, ùn si rifirisce a manghjà, hà tandu un nasu di rinfrisa o a tezza, a frebba hè risurda è i nodi furfattiali anu aumentatu - fighjenu a so bocca. A cundizione di a bocca mucosa di u zitellu dispela i vostri cunghjettu è i pretenzioni. Comu regula, in i zitelli cù stomatitis aphtosa nantu à e chjucchi è i prugne, sottu a lingua, certe volte in u celu, i plaquissuli cunsulatori grisici cun un borde rochidu, l'anta a ditta, sò chjaramente visibili. In i primi ghjorni dopu l'infizzioni, l'aphthae s'assumiganu cum'è picculi punti rozi, cum'è a maladie sviluppa, i chande surghjenti criscianu da i purulenti cuntenuti, andonu da quì. Eruptions causate dolce di migghiura, fate da manghjate è di parlà, hè una salvinità prufundita. In a mancanza di trattamentu adattatu, l'estomatitis aphtosa in i zitelli hà acquistatu una forma crunna. Per quessa hè impurtante impurtante prima di stabilisce un diagnosi curretta è prescribe una terapia.

Trattamentu adattatu di stomatitis aphtosa in i zitelli

U primu aiutu à u paci hè ridduzzatu à a disinfettazioni di l'ulcera (pudete trattà a ferita cun una risulu di perossu di l'idrurenu, furacilina, chlorhexidine). À u listessu tempu, l'anticyminine è i pratiche antipirìticu sò usati. S'è capitu chì l'agenti causattivi di a malatia eranu l'agenti virali, u duttore pò prescriva i medicazione antivirale. Inoltre, cù stomatitis aphtosa, cunti di vitamina è suluzione spéciale sò esposti per prumove a cicatrizzione di ferita (a maiò parte di i medichi ricudiscenu una solu suluzione di citrali è autri preparati cù propolis). Tandu deve trattatu cù mucosa dopu à u prucessu curativi.

Hè nutate chì l'aphthae pò spariu di i so propii, ancu s'ellu ùn hè micca una terapia , in solitu da parechje ghjorni. Inoltre, quessa inaczione hè caru à u fattu chì l'estomatitis aphthous insidiosa acquistà una forma crunna chì ùn pò micca responde à u trattamentu.