Avete bisognu à esciuzzà u latte dopu ogni alimentazione?

A bisognu di esse l'esercitu di latte materna hè una di e prublemi più contruversi. Per una banda, a ghjovana mamma hà bisognu à sente un discursu tutale da a "generazione generale sàvia" nantu à ciò chì succederà sè micca per esse espressa. Sò stati horribles storii à a lactostasi, mastite è altre prublemi più dolci. U sicondu puntatu di vista, di modu, i medichi muderni aderiscenu à questa pusizioni, dice chì hè necessariu esse l'espressione di latte dopu l'alimentazione solu in parechje situazione, è in nisun locu ùn hè impussibile di fà cusì constantemente.

Cusì, pruvate à calculà se esse necessariu d'esse stampatu u latti dopu ogni alimentazione.

Expressing after feeding - quandu hè necessariu?

Perchè più u latte hè struitu da a mamma d'infermiera, più vene. Sta manifestazione hè statu pruvata ripetutamente da a ricerca scientifica è hè cunfirmata da a pratica di più di una generazione. In questu casu, hè abbastanza lògicu di presumintarii chì u pumping after each feeding ùn sò micca solu per passatu di u tempu è u sforzu, ma ancu un cicu vicu chì ùn solu ùn solu u prublema, ma crea novi.

In autri vocabuli, si u zitellu hè attivu è sana, manghja cù u gratificatu è di dumanda riceve u latte di mamma, a quistione hè esse si esse espressa dopu chì ogni alimentazione ùn valuta. Ma, ci sò situazione chì una mamma d'invalidazione ùn pò micca fà senza esprimintu. Allora, per esse spressione latte dopu l'alimenta hè necessariu:

  1. In i primi ghjorni dopu à partitu, quandu u lattu venga in grandi quantità è u zitellu ùn pò mancari tali quantità, ùn hè micca pussibile. In questu casu, hè bisognu di spressione, sicuru, ma à pocu dopu dopu ogni alimentazione. I sperienti ricunniscenu chì u prucessu si pò esse realizatu à trè volte à u ghjornu è solu finu à u sughjettu. Dopu qualchì tempu, u corpu di a donna hà "avessanu" a prisenza di l'excedente di latte, è hà da cumincià à pruduce in quantità menu. Cù cumpurtamentu adattatu, a normazione di lauryta nanzu à una settimana, è a crescita di decantazione spusarà da ellu stessu.
  2. Se u zitellu nascì prematuramente o per qualchissia altru ragiunale ùn pò micca arricchisce. Allora vi aiuterà esse spressione a mugla per suppliìglianu i migghiori (da una siringa senza agulla, per una sonda, da una cullette o altrimente), è ancu per sustene a lattazioni. In u futuru, u zitellu hà da pudè alimentà naturali è ricivarete ogni pezziunare.
  3. Eppuru, avete bisognu di spressione u latte in casu di a malatia di a mamma, perchè si ùn avete micca fà, quì hè improbabile chì vi puderete ritruvarà dopu à ricuperazione.
  4. U prucessu di a tacchizzazione hè più longu è più difficiuli si a mamma è u zitellu sò siparati da l'altru. In quessi situazzioni, una donna pò pruduce troppu pocu o troppu latti. Ma questi volumi ùn sò micca cuncurdate nessun manera cun u zitellu di u zitellu. È tuttu hè perchè u babbu, cum'è regula, hè purtatu nantu à scelta ogni 3 ore. In ogni momentu, u mulinu pò esse duru o solu ùn sò micca sapienti, perchè micca chjucà u pettu. Chì ci hè ridottu di prublemi per a mamma, cum'è a mancanza di latti o di stagnazioni. Per evitarse e prublemi cù a tralimia dopu à l'alta di u ospitalu, deve esse espressa dopu à ogni alimenta, in particulare in quelli chì u zitellu hà manghjatu pianu o ùn manghja micca.
  5. Parechje persone ci sò preoccupati per a quistione, sese esse necessariu d'esse espressi dopu l'alimenta durante l'iperazzioni. In questu casu, ogni cosa hè ndividuale, secondu a causa di a pruduzione di lattice creatu. Ma, siccomu spessu l'hiperlactazioni si trovani per a decantazione regulare è cumpletta, da questu prucedure ùn deve esse finalizate cù pocu è cun pruditivu. Per accurtà u processu, pudete applicà una manera di espressioni. Prima, ùn deve esse spressione dopu à nutà a notte, è finarmenti u numaru di u ghjornu, è finu à u cessation completu.
  6. Inoltre, u pumping hè summamente necessariu si a mamma si lasciarà da parechje persone o se sintomi di lactostassu pari.