Chì bella per doblegà e napoli?

Un tavulu bè cù un pianu tutta hè una guarantzia di un gustu assolutu è di bon amori. Aghju prupunendu un modu grandellu di decurendarà micca solu a tabella di festa , ma ancu di u ghjornu. Per questu scopu, pudete aduprà servitori di regula, ma a manera originale duminata, chì vi aiutà à creà un ambiente più cosimu di a festa. Dunque, avemu averemu cusì faciule è piacevule hè di mette cunsulei nantu à una table festiva.

Taccani sò saputo chì sò carta (tintona) è tissutu. Piglianu dui di ei opcions per serve.

Quantu piacevule è boni faciuli di faccierevuli di carta!

Ci sò assai modi di servitori plegibule. U più interessante trà elli sò i seguenti:

  1. "Fan" . Pigliate un pepino di pranzu in meza, è duminate cù un accordione circa 2/3 di a lunghizza. Allora tàgliate a primu candbu, turnò a napkin è aghjau da a cima. U restu di a parti indivizita hè chjachjata da a cima, ma digià vicinu à a diagione, è a furzà dinò entre i rotuleti. Scopre u teatru rivolutu "fan" è installate nantu à un pianu.
  2. "Spinge" . Stu metudu hè adattatu per una festa di u annu. Utilizate u soffiu di dui o tri capasti, chì diventeranu prima in capas. Pivarate una cunfiglia quattru volte è dàchanu i cantieri di tutte e cape à u centru. Dopu questu, trasfurmassone u pruduttu, mette in i dui fasci, è lasciate a bend well. Aggiuggià tutte e ricordi, è trasfurmà i sputichi di u paffu sottu i cantoni adiacenti. U spingimentu risultatu pò esse decoratu cù perforati, fiori, asterischi, etc.
  3. "Coriu" . Un ambiente cusì cun una decorazione di cena romantica in a forma di bagnu di pappulosi di tisoru. Fate u napkin in un triangulu, è dopu cunnette i so burnelli right and left with the top. Turn over the napkin and bend the upper corners down towards the center. I rinfriscanti i corsi di u cori pò esse redondati, dobbe u so cunsiglii.

Quantu beddi cunceche di tissuti?

Abbigliamento di tela difirenu da e napoleologiche di u primu pezzu di ciò chì sò più grande in grandezza. Ci sò dinò assai varianti di figuri diffirenti da u servitori tessili, per esempiu:

  1. "Turntables" . Pigliate una napulitana squarita da u tela è doblegate i so vini in u centru. Allora fogliate per mezu, e vines à u mezzu, è ripetite sta action da novu. Per piglià un turntable, l'arghjintivi di a figura ci vole di caccià: u fondu fundatu à manca à a manca, è à u rightu di u ghjustu, respectivamente, à u dirittu. Fate cusì cù e dui rimanni oppuluti.
  2. "A Rose" . Questa hè una scelta win-win per ogni occasione, seasi festa prumessa o una famiglia modesta di famiglia. Avete bisognu di duie servilli - verde è rosso (rosa, biancu, giallu). U teddu veru hannu esse piuma diversi volte in u largu è nicamente inseriti in un vetùdju altu o un vetru nantu à una perna. U napulitane rosatu deve esse spustatu in un pezzu longu, è po ghjustu cù un "rotulu", riparazione di i viti in u centru da u fondu. Intra i dui petali culuriti, arrange the rosebud.
  3. "U lugettu" . Questa hè una opara simplice è universale. Un tali elementu di sirvutu sarà pertinente per a celebrazione u 23 di frivaru, anniversariu di un picciottu o l'anniversariu di un masciu adulti. Pigliate una napulita da un tela di un pianu adattatu è un patroiu (per esempiu, a quadru). Fogliate duie volte e volte per piglià una tira larga. Dopu quì, cunghjuntenu i punta di u golfu di u napkin un pocu suluzione. Focus on the size of the plate - hè desideratu chì a napkin hè in tuttu fitu in questu. Centru a napkin cù una cinta satinissima o trenu, chì voi à l'attaccà.