Chì per lavà a bocca dopu l'estrazzioni di a denti?

L'omu mudernu hè sempri cumbattimentu di ricchezza è higiene. In particulare, a maiò parte di e persone chì anu visitatu un dentistu cunvince chì dopu à l'estrazzioni di u dentru duvete bisogni à a bocca, ma micca chì tutti sanu di ciò chì facenu. In a pratica mèdica, ci sò spessu situazioni induve hè ancu pruibitu per fà.

Avete bisognu à lavore a mio bocca dopu l'estrazzioni di a dentru?

Se u viaghju à u duttore era simplice, senza cumpressione di cunfurmazioni, è l'spécialiste ùn hà micca dettu qualcosa di u trattamentu obligatori di a cavità orali, lavatu cun antisepicu ùn hè micca necessariu. In quessi casi, hè abbastanza à puderebbe appiccerà i denti in u tempu è d'aspittà, finu à chì a ferita hè prestu.

I valdi di disinfettati per a bocca sò necessarii in parechji casi:

  1. A rimorca era necessariu da a causa di a inflammazione, chì era manifestata da inchieria, inghjulazione è dolore. In più di u trattamentu constantu di a ferita stessu, un terzu medizzioni di antibiotici hè spessu prescritto per prevene a suppurazione pussibili.
  2. Sì ci era una apertura di l'abscissu nantu à a catena. Di solitu, quandu una nebbia di a forma di u flussu hè detta in a cavità orali, in più di sguassà a dentione, una incisione hè fatta per alliberà u fluidu chì hè accadatu in u ghjornu. Dopu à questu, a ferita hè trattata istante à un antisepticu per lavu sanu sanu sta zona. Perchè l'incisione ùn hè micca cusitu, deve esse limpiatu constantemente cù solu solu di sal suletta cù a clorhexidine, cun ubligatoriu. È hè megliu per lavà a bocca dopu l'estrazzioni di a dentru è cusì in l'avvene per arrivà à l'ospitalu cù una infezzjoni.
  3. Se ci sò parechje fuce di infezzione - caries, di malatia di gumini è altri. Quessi spazii cuntene un cuntenutu di varietà di microbiche chì pò facilmente suppulizioni di a ferita. In quessi casi, hè ancu necessariu di lavare a bocca cù solu solu antisettiche.

Cumu pudete lavore a bocca dopu aduprà a dentione di saviezza?

Ci sò parechji strumenti effittivamenti chì sò stati usati per lavà i ferite in bocca:

1. Chlorhexidine. Pudete cumprà in una farmacevule. Hè una bella desinfestazione, è a so attività persista per parechjate dopu u prucedimentu. Hè un gustu amara.

2. Miramistin. U pruduttu hè ancu presentatu in farmarii è hè dispensatu senza prescription. Promettenu l'accilenza di u cicatrise tissu.

3. A suluzione di salitu cù soda.

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

In l'acqua, bisognu à dissolvi u salinu (preferibule iodized). Rinfria a bocca cun solu solu. Questu avere ripetitu dopu à pranzi, ma almenu tri voti un ghjornu. Sì chì, in u visitu di u dentistu, ci hè una autopsia, invece a sosa deve esse aghjuntu à a mistura.

4. Decoction of herbs. I pianti propiu avè un effettu antisetticu debbule. Per quessa, i so decocuments sò addupirati in i più simplici. A principalità, chamomile, sage , calendula e eucalyptus sò utilizati.

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

L'erba secca, fiori o fogli di aghjustà à aghjunghje l'acqua è fogghi. Dopu quì, cool. Prima di aclarà, hè necessariu di limpià u caldo resultanti da picculi particeddi di e piante, affinchendu micca à a ferita.

Perchè ùn puderaghju riccià a mo bocca immediatamente dopu l'estrazzioni di a denti?

Dopu a rimorca, un puddu di sangue si forma in u burcu chì prumove a cicatrise è impedisce à l'alimentari è i microfibri per entra in a ferita aperta. In u primu ghjornu, sta furmazione hè pocu attaccatu, cusì assai rinfurzatu pò purtà à a so perdita.

Di solitu ci hè fugliu di una inflamazioni di u socket, accumpagnata da u dulore, un oliu da a bocca, e inzucazioni di l'encenuri. Parechje ùn sanu sicurati per lavorà a bocca dopu l'estrazzioni di a denti, è questu hè un dubbitu cumplicatu. A maiò parte di dentisti ùn avianu micca cunsigliatu di aclarà a cavità. Hè distinatu solu in casi maiori.