Cù cottu curagli?

Agree chì a tosa sempre porta parechje maladie, in particulare si hè persa è secca. Comu regula, accumpagna a malatia catarralla è cumporta una forma di prutezzione di u corpu da l'attaccu di virus. Stu fenomenu cuntribuisci à a rimolta di sputus excessiu, bacteria, dustu è altri irritanti da i viaghji respiratorii. Tuttu chistu è bonu, ma a so azzione debbitante a forza di circà mette di metudi di cure una tezza rapidamente.

Ci hè dui tipi di tezza, ugnunu di quali hè bisognu di trattamentu adattatu:

  1. A tette muda hè carattarizata da sputus discharge, chì hè u risultatu di malatia respiratorja inferjuri.
  2. A tacca sicura , per regula, hè nasale è senza sputus. Hè sceltu in i primi iniziali di u fretu è pò durà per un tempu assai longu.

Cume prestu à curà una tette secca?

In generale, per sguassà di stu prughjettu, hè abbastanza per aduprà trattamentu intensivu in casa. Tali mètudi sò assai efficace:

  1. Pour un vetro di u latte furmagliu uni pochi frutti di fichi fugliati , ripasti u cuntinuu è lasciate. Avete bisognu di un terzu di un vetru parechje volte di ghjornu. A listessa infuzione per fretallu u to pettu.
  2. Pudete fà sta mezchemu: fremiu un limonu in acqua, cutellu è sprime u zucchju in un vetru. Allora aghjunghje à una cullizzioni di glicerina è cumposta cun u meli di liquid. Pigliate dui cuciuli uni poveru un ghjornu.
  3. Pudete calà a biera, mettite cù meli è bè in dosi petite duranti u ghjornu.
  4. Di sicuru, i prudutti di farmacia sò un rolu in u trattamentu veloce di a tezza. L'architettura cun caratteri d'arbi, sciroppi è spiculi chì aiutanu à rinfurzà l'irritazioni da a gola, reduzanu u dulore in u pettu è aiutanu à a tette secca scappa più veloce o avvicina in u stadiu di a tezza.

Cume prestu à curà una tette

Hè necessatu bisognu à sente a ricunniscenza di u duttore assistente è i rigalu strettamente. Comu regula, i medichi prescriben dispusitivi chì dilucenu u molu è prumove a so scuperta rapidu da i bronchi. Appena più prestu, u più menu risicu di un focu secundariu di infezzione. In ogni modu, ci sò mètudi folklori nantu à a manera di rapite rapidamenti di a tazie cumanda da u sputum. Per esempiu:

  1. Scrivite un bè cibo chjuchevule, chì pò esse una infuzione di parechji grassi: psyllium, licorice, althea, pomi di pinti è cusì.
  2. Do inhalational, cusì aiutavà l'expectorazione di fassi d'epiadi.
  3. Chjama l'aroma lamp, fiscate l'aria in l'abitazione, furgate i vostri pedi, se ùn ci hè nunda di temperatura, metti maccarruri di mustarda, frettu u pettu cun un agentu di calurazione.

Una manera ràpida di disperse da una tezza hè di piglià una mistura di u ghjacciu di ratu raviolu, latti è di meli. Fate quessu tempu un ghjornu, 3-4 cullettes per ghjornu.

Cuntistà tutti issi manipulazioni cù l'usu di drogi di a chimica, cum'è: "Lazolvan", "Bromgekisin", "Pettolvan S" è cusì.

Quantu cumincià a curing runny nose è a tezza?

Sì a malatia hè accumpagnata da un nasu di rinfriscà, allura a cumpagnia addiventa un pocu più complicata. Puru curing un trappu di u nasu è a tezza hè improbabile di travaglià in u stessu tempu, ma vale a pena pruvà.

Fate un rinfriunate nasofarianu cù una risuluzione di sal marina cù una gousse di iodu, l'usu spontani di u vasocitricenti è antivirali, chì sò assai presentati nantu à i prestitii di i farmarii.

Un impastante effettu di l'aghjunti d'alli, per a preparazione di quale hè necessariu di mischjà u zuccu d'un paru di craimi d'alli cù 1 sartana. Oliu vegetale è 50-100 ml d'acqua calda. Bury in parechji volte di ghjornu, varias zicchini in ogni nippa.

Unu ci vole à capiscia chì ùn ci hè nisuna manera univirsitaria per sguassà rapidamente a tezza. Questu hè chì a natura di a so aspettu pò esse sfarenti, cum'è a risposta di u corpu à i misuri pigliati o i medicazione pigliati. Forsi, hè a vostra tezza chì hè un signu di allergià o di una malatia più seriu chì ARI o ARVI.