Cume una bella forma di e cellre?

A bella forma di e cellre hè una di e carte principale per una nina. Di sicuru, pare à parechji chì l'omi, per esempiu, ùn paganu assai attenti à e cei, ma in fattu hè micca. Inoltre, circà à u speculinu, vogliu esse piace à mè, è cum'è Megan Fox disse, chì e cigliu sempre diventanu una beleza immaculata: ancu una bella maquillaje ùn salvarà micca, se i cei ùn sò abbandunati. Per quessa, ogni zitella hè precisamente à guardà e so celluli, aghjustà quandu u so necessariu è cusì. Ma aghjunghjemu una vista più apprezzata di cumu fà una bella forma di e cell invece, perch'ellu facia u to fàccia è esse muderatu.

Comu sceglie u modu più bellu è riescitu per e cellulà?

Prima, bisognu di decisu chì forma di e cigliu vi aiuteranu, perchè dependa da a forma di a to fàccia:

  1. Round face. Per i patroni di una forma ronda di a faccia, una ceculata curve, punita hè megliu. A culleghja ùn ci fate micca cusì duru, perchè in questu casu ùn sclusione solu cù i funziunarii rìddi, è micca contrabbinà.
  2. Oval face. Perchè a forma di facci ovale hè unu di i più ideali, in stu casu, in principiu, e cigliu fate. Ma a forma ideale hè un puntu pocu stampatu, ma cun ligne spine è curpitu. Sì u so propiu di una faccia ovale alargata, poi avete firmatu nantu à i vellini culi.
  3. Piazza face. Per i patroni di un tipu quadratu di faccia, hè megliu a sceglie assai ghjunghje allevatu è sferisce l'arghjuli curvule o cuddinu. A cosa principalu - ùn lasciarete troppu filu, perchè per questa forma di facciata, anch'ella ghjuvanu anch'elli sò contraindicati.
  4. Triangulare face. Per sta forma di facciata, i più adatti sò cigliu cù una frattura brutta, chì tutti seranu equilibriu. Inoltre, pruvate à principià è finisce e cei eranu circa appressu nantu à a listessa linea, altri fate chì a vostra faccia troppu massiva è sfascià tutte e difetti di a so forma.

Avà chì avete dicisu à a furmazione, andemu finu à u prucessu di quantu bella per fà a forma di e cell in casa.

Cume una bella forma à i cellre?

Cusì, ricurdativi prima chì ùn pò micca fà è micca mai in nisuna circustanza:

  1. Ùn ùn pruvate di sguassà l'excassi in furia - questu feraghju a forma di e cellue antinaturale è senza sensu di gràzia.
  2. Ùn apprezzà i vostri cecchi in una linea fina, aduprà ghjustu è ùn fate micca e cigliu in "cunvegni" in parechji aspetta.

Sì avete fattu errretti, avete bisognu di cresce i vostri cigli, perchè ùn pudere più tard curreghja a so forma.

Prima di cumincià à adjustà e so celluli, cunzistràli cunsigli in u specculu, chì a natura sguardi cuncernate cun culori fermosi chì avete solu esse ligatu nè micca correutu, micca cambiatu solu.

Quandu avete digià decisu, cumincianu à pittà e cecchi in altizza è l'usu di i tisori di manicura, tagliate quelli pelli chì avianu i pezzi fora fora di u cigliu di e cella. Per fà assai più faciule di ciò ch'ella sia in parolle. È questu prucessu simplice farà i so culi ubbidenti - ùn perderà micca a forma chì li dà. Dopu d'avè, l'usu di pinzeri per sguassate i pezzi innevutivi di sopra, è ancu sopra a ceccana, se spoilsi a forma. Attentu, perchè ùn pudete micca rinfrescà parechji pilastri di sopra, per ùn avè micca bassu i vostri cecchini troppu bassu. Allora, usando un sbagliu di cumpagnie, un canapu simpaticu o ancu un palumme chinois, deterministe d'unni cumincianu l'arghjelli, induve l'ultima è quandu hè u puntu più altu. Cumu si fate tuttu ciò chì hè indicatu in a foto sottu à a galeria. È, finarmenti, sicuru, vi vogghiaru attente à cume una bonita forma di e cellre , o più bien, per pittura. Sì ùn avete micca cigliu assai cigliu, dopu cù l'aiutu di l'ombra o di u lapis pudete lightene un pocu, è ponu ancu a forma à l'ideal. A cosa più chjesa ùn hè micca di sopra à e pastore chì u cecciu paria naturali.

Avemu un capiscenu bellu di cumu fà e cattivi belli:

Allora ci hà da calculà a manera di creà una bella forma di e cellue. Questu ùn hè micca cusì difficiliatu è in casa pudete ottene un risultatu micca pegunatu in un salone professjonali. A principal hè à avè a pacenzia, u desideriu è un sensu di bellezza.