Cumu pudè mette in una stufa?

Se vulete diprezzà u vostru situ cù viaghji o camini validi, ùn hè megliu micca truvà un materiale megliu da una tesitura di spettacoli. A diferència di cuncurrenti cum'è l'asfaltu o pavers, questa tappa hè più faciule di muntagna. In casu di danni, a parti affettata pò esse eliminata è sustituita cun un novu senza gran effort.

Grazie à questa pratitetita, assai persone chì si interessanu à aghjurnà u so paisaghju rapidamente è ecunomicamenti interessate nantu à cumu ghjustu stallarii di pavimentazioni in a casetta o in u grande patiu di una casa privata . Inoltre, quì a vostra imaginazione ùn hà micca frontiere.

Ci hè parechje manere di fà cum'una pate. Pudete stabilisce un patronu di linii diagonali, parallelli o semicirculari, cumminanti segmenti di e formi e grandule più diversi.

In a nostra classa maestra avemu dettu cumu nantu à a manera più simplice - ancu parechje in parallel. Prima di tuttu, pudete determinà a quantità di materiale necessariu. Basatu nantu à e misurazione fatta, una pista hè una zona di 8x1.5 = 12 m., Per a so finitura hè necessariu di compra u listessu cantu di tesoru, più di 10-15% di l'aghjunghje per una pussibbilitati podere o maritu.

U spessore di u materiale hè sceltu nantu à a carattere mistia. Dopu avemu l'ennobre u territoriu adiacente, è micca u stradale, seleziunate i platti cù un spessu di 40 mm. Hè assai impurtante chì a superficie di u quale u pezzu serà impostu hè perfetta. Per fà questu, sceglite ciò chì hè megliu per mette u pale. L'opzioni più ottimali hè un sustrato di mutaffidae, calcare di sabbia è cimentu-sabbia. Pudete sfruttà solu sand e gravel, poi a strata pò esse disassemble è si trasfiriu à un altru locu. Avà, quandu avemu dicisu chì hè megliu di stallà a pappà, accuminciamu a travaglià.

Prima, prepareremu i materii necessarii:

Cumu truvà una tesitura di spettacazione - una classa maestrale

  1. Per fà chì a pista per esse u livellu, longu u perimeteru di l'futura disciplina, sicondu i marchi, avemu assicurati stampati di metallu è ne stende a corda uniforme per elli.
  2. Aduprate, cù una pala, facemu per un fundamentu futuru, una prufundità di 15 cm.
  3. Fate a bocca incù una strata di crushed stone 10 cm in grossu.
  4. Cumu s'ammurdau tuttu cù sabbia 5 a 7 mm di grossu.
  5. Prima di mette e vostre propriu mancu nantu à a chjesa, fate una mistura seca di sile è cimentu in una proporzione di 3: 1, è ancu distribuzione nantu à a superficia.
  6. I taglioli in a prima fila longu à i vignetu sò lubricati cù u mortar di cimentu per pruteggià l'espansione. L'acqua di acqua ùn stagnate è puderia drennà da a superficia, a strada hè stolimata à un angulu petite, à l'ordine di 3-5 grazzi, cuncintendu u filu tensatu.
  7. Assicurà e raccoli in u fundamentu per una petite fondu (almenu a mità di u so grosu). S'ellu si torna cresciute, piglià u tesità, aghjunghje una rina di sabbia, u mette nantu à una nova.
  8. A distanza annantu à e raccoli hè rispettu à e capiglii di 3-4 mm, perchè l'acqua di pioggia per l'intrattenimentu puderia intruti in terra. Hè impurtante di fà e prime fila assai lìsicu, u futuru di futuru chì depende di elli.
  9. Repetite u viaghju torna cun u marteddu.
  10. Dopu avè avemu finitu l'impositu di a charnela, stabiliscimu curvuli annantu à i vilidi di pavimentazioni. Mantene i platti da spreadling. Certi cunsigliemu fermati i falesi di i dui banni cun u mortuiu di cimentu.
  11. In più, u tesu hè sbrizziatu da a sona è partenza per 2 ghjorni, perchè e costi sò cumposti e cumpressi.
  12. Hè ciò chì avemu. Comu pudete vede, chì stace a paleta ùn hè micca cusì difficiule.