Cumu sapete sì un zitellu hà denti?

U nàscita di un zitellu hè un avvenimentu meravigliatu per a famiglia sana. I paisani inespezie ùn devenu cunnosce prughjetti novu novu.

Molti avvenimenti è ancu i più chjucu di migghiuri sò significati per eterna assistenti. L'aspettu di a prima dentale hè una aligria per tutti i membri di a famiglia. I ghjovani parenti puderanu interessà à a quistione di cumprenda chì un zitellu hà denti. Hè cresce chì stu prucessu hè necessariu di u spaziu di un situu povimu di salute, migliori è mamma hè agitu à sta avanzata. In fattu, in questu piriu, no tutti i zitelli anu avutu malatia severu.

Cumu pudete capisce chì i denti di i zitelli sò chopped?

Ci sò corsi approssimati, quandu u solitu parechji dentalli sò prisintati. In ogni casu, questa informazioni sò apprussimati, ùn pudemu micca micca solu nantu à elli. Di solitu i primi denti si ponnu accuglienze in 6-8 mesi, ma in certi casi, questu si fa pocu o dopu. Per esempiu, i zitelli imedi una mistura sò carattarizati da e parole prima.

Qualchidunu pensa nantu à cumu capiscia chì u primu dipintu hè cut . Pudete cunsiglià per attentu à u cumpurtamentu di i migghiori. Uni simani prima di sta successu, u zitellu ùn cumincianu a manifestazione.

I sintomi chì anu cumplementu u prucessu sò diverse. Uni di elli ùn fate micca molte disperto in u carapatu:

I paisani avvisanu, appena avianu capu esse segni, pudendu capiscia chì u zitellu hè degnu. Hè valtu davanti à u sonnu per lubricate l'irritazioni nantu à a faccia di u zitellu cù una crema sucietante.

I matte di più ùn fate micca disturbazione di benessiri in u ghjovanu, ma in certi casi, u prucessu hè aggunutu da parechji sintomi disgustati. À questu tempu, i migghiùnunu anu u dulore in l'encenura. U pediatricu pò cunsigliere drogi speciale chì avè un anestèsimu. Ci hè ancu diluzioni, chì ponu esse acquistatu in a tenda.

In ocasioni i zitelli partenu di ricusà l'alimentazione, cum'è u dulore à a sucazione pò amplificà. Una molla pò durà male, sia capricciosa. Maman hà bisognu à avè bisognu, avete bisognu à avruzzà u to figliolu più spessu, pruvate micca per perderà u so timore.

Per capì, chì i denti si accuminciaru à esse cutatu, hè pussibule cun u fenomenu, cum'è una diarrea à u zitellu. Sicondu alcuni esperimenti, hè per via di l'ingrossu di saliva purtatu da i zitelli in questu piriudu. In ogni casu, sta parolla hè interrugata da altri prufissiunali. Per quessa, quandu u fustu di liquidu appare in u zitellu, a mamma debe cunsultà u pediatricista.

Nta stu periodu criticu, l'immunità di miglii hè ridutta. Per quessa, i sintomi di una malatia virali puderanu esse, per esempiu, un tempore di a temperatura. Sì u so valore ùn hè micca dimendu à 3 ghjorni, hè necessariu di mostrarà u zitellu à u duttore. Dà una antipiretica hè necessariu quandu u termometru mostra più di 38.5 ° C.

Inoltri, u zitellu pudarete tene un corpu cù u nasu. Sti sintomi pò esse assuciatu cù l'ingressu di saliva à a nasofaraniè. Ma questi signali pò ancu parlà di l'iniziu di a malatia. Cusì, trattate cù cura.

Dopu avè studiatu tutti i signi d'avè, a mo mamma riceve una risposta à a quistione di cumprenda si i denti di u zitellu sò tagliati. Pruprietà l'anzie esercitivu in questu sensu ùn deve esse, perchè ùn hè impussibile influenza a durata di stu prucessu, cum'è a so timing.