Cumu si parvenenu i labutenas?

U nomu di u famosu disignatore francese Labutena hà longu statu un nome di famiglia. I calzi di donna, chì creò, sò sempre in a dumanda constante. A realità labuteny si pò vedà nantu à i so peri di e donne più famosa chì elli sceglie i scarpi di Christian Labuten per creà l'imagine per un occasione solenni. Sfurtunatamente, in i lochi online, i centri shopping è ancu e boutiques per acquistà i prudutti originali ùn hè micca cusì simplice. L'alta dumanda è u stunning design di calzarii di i donne hè a raghjunata chì sò spessu falsificati, dà copie artighjanali per i scarpi di marca. Quandu pensanu à cumprà culpiani reali, avete bisognu di sapè cumu queste scarpi stà e di manera di distingue di e falsi.

Caratteristiche distinti

Per principià, forsi, hè cun u più obvi - u costu di sti labutenesi ùn ponu esse menu di mila dolar. Di sicuru, mudelli di cullizzioni passati sò vinduti cù un scontu, ma hè pocu significativu. L'unicu modu di salvà soldi hè di cumprà un "volu", questu, calzature chì qualchissia compru senza muntatori è vende à un prezzu simbolicu.

Sè dumandate qualsiasi fashionista cumu per distinguish un labattu realu da una copia, a risposta serà obviata - da u culore di a sola. Infatti, l'unicu pinta in un colore grùassu sterile hè un caratteristicu distintiu di i pittusi creati da Christian Labuten. Sì ci hè matte, pudete cancelà a compra. In u luglio Louboutin chì hè lucenti, cum'è u vitru. Inoltre, ùn solu micca a sola, ma ancu u latru internu di u piuvale hè culurita russu. U primu averà utilizatu sta tecnica in mezu di l'anni nanta, è hà prova per esse efficace. A so scarpi cun un sole rougali averebbi osservatu, è u so invenzione, Christian Labut patentavanu immediatamenti.

Attenzione si deve pagatu à u culore di u calcariu in u calcariu. U so culore vole assurte u culore di i scarpi. Questu hè degutu solu per i specìfici di u disignu. U fattu hè chì i taccasi spessu causanu l'apparizione di strisce in u calzari. Se, per esempiu, quandu u pede si sbarza nantu à a perna, u pianu ughjulatu prossimu nantu à a pelle di u lustru da a quale hè fatta a cima di u scarpa, ùn pò esse evitata l'aparenza di una stracura scura.

A terza funzione distinta hè a inscritta nantu à a sola "Made in France" (micca in Italia è, ancu più cusì, micca in Cina!) È a marca Christian Louboutin, fatta à una grande fontana ornata. Di sicuru, ogni lettura vole esse leghjitili è faciule di leghje. Dopu pigliò un pruduttu pruduttu chì Labutenu hà creatu, hè faciule per sente chì i scarpi sò abbastanza bundanza, perchè sò fatta di densa furmatu di alta calidad. L'olfattu di labuteni hè piacevule, micca "chimicu", ma ùn sò micca signalimenti pegati in i articuli. U formu internu hè ancu una forma ideale. Ùn ci sò micca braccieti o bracciu nantu à questu. A suletta d'avè avutu un logò di marca. Ùn hè micca stata fora per un tempu assai longu. Tutte e costi in i scarpi, produzzione da Christian Louboutin in manu, sò perfettamenti chjucchi, per quessa chì u peghju hè una scusa per rinunzà a compra. Inoltre, u culore di e costi hè sempre identicu à u culore di a pelle di u quale u cima di u mantellu hè fatta.

Per evaluà l'originalità di i labutenesi pò esse ancu duranti u fitting. U calzatu falsu hè diffirenti in quantu sempre un'antra ligeramente elevata. In u zitellu originale di Christian Louboutin hè un sexu horizontale cumpletu. Inoltre, i sapelli right and right ani esse appuntu sìmulu stessu in l'imaghjera. Sì un sapori hè un pocu più largu o più longu, dopu avete una falsa.

E, di sicuru, per cumprà e scarpi, chì per parechji fashionista sò l'ughjettu di luce, hè megliu in boutei di marca Christian Louboutin o in u web ufficiale di a marca.