L'omu più stylish in u mondu secondu a versione GQ hè Eddie Redmayne

Ogni annu, a rivista britannica GQ compileghja a lista di l'omu più forti, ellu entre l'attori, i musicisti, l'affari, l'atleti è i pulitici. Suntennu i risultati di l'annu 2015, u squadra brillanti è i rigistri experti, di i quali u modista di moda Tom Ford, Giorgio Armani, Vivienne Westwood, dicenu chì u megliusore vittoria per l'ultimi 12 mesi hè u Oscar Vittore Eddie Redmayne.

I so cumpetite u tributu à u gustu impeccable è dà l'attore cù cumpiacente, chjamatu u so stile "elegà flexitivu".

Top Ten

In a seconda pusizzioni di u numinariu di TV presentatori Nick Grimshaw, è u musicista Sam Smith chiiscinu u triplu.

À quellu dui rappresentanti di a famiglia di Beckham stanu à a lista. U famusu footballista di David Beckham, chì era in quarantzu sittu postu l'annu passatu, hà sappiutu a risaltà a quarta linia di a lista, è u so figghiu di meiu Romeo, chì faci una carriera di mudellu successu, assicurò finu à 45 mila euros per un ghjornu di sparu, in u VIII postu.

Disegnatore Patrick Grant si trova nantu à a quinta classificazione di u listinu, seguitu da Un direttore membru Harry Styles, rapper Skepta.

Benedittu Cumberbatch, chì occupò a terza linea di a lista di l'annu passatu, si truvò in novu postu, chì causò un discretizzioni trà i so numerosi fanali. In u decimu locu hè u modellu di moda inglesi più famosu David Gandhi.

Leghje ancu

Famous people in u top 50

James Dornan, chì hà ghjucatu Christian Gray in u film "Cinquanta sfumature di grisgiu", à a XV di a linea, anche in u 2014, l'attore estenu in u top three.

Attuali di u rolu di Edward Cullen in a saga di vampiros "Twilight" Robert Pattinson hè un novu à u listu, chì hà sappiutu a piglià subitu in u quatru uttellu di a linea.