Malati pulitichi di rini

A maladizioni di rinchju polististicu hè una malatìa carattarizata da a furmazione in u tessulu rimulu di numerosi cisti di tuli dimenisuni, chì sò cavichini rinuminati beninnii limitati à una càmpule è pienu di cuntenuti di u lituu. In questu cunnessu, i prugrammi di a furmazione di urina è l'excrezioni di i prudutti di i scorci di u corpu sò viulati.

E cause di a malatia di rinite polististicu

Hè statu stabilitu cunfidendu chì sta maladugia hè genetica, cunnessa cù a mutazione di certi geni ereditati da unu di i genitori. E donne è l'omi sò ancu pruposti à a patologia.

Pathogenesi è sintomi di a malatia di riniche polistichiali

In a maiò parte di i casi, i primi manifestazioni di a malatia si osservanu in u medio o vechja, è prima di questu u periodu a polistosiu accadarà imperceptible, avance graduale. Ci hè una crescita di a talla è a massa di i riziette chì, in questu casu, acquistate una superficie sempri più tuberosa. I muri di i quisti formani sò u cistocculare cunghjuntivu, è di u culu di a so cavità sò riduce cù un epitelu chianu o cúbic. U fluidu chì occupene i quisti hè vicinu in a cumpusizioni per l'urina, hè un culore biancu è di brunissone.

I siti di u tessulu di riduzzu situatu trà i quistiunarii individuali pò esse squeezed da elli è sottupulari di cambiamenti distròfichi, manca a supply of blood, è l'atrofia. Cù sta malatia, i calyces di rinosu è a pelvis anu aumentatu ancu di dimensione, deformate. In certi casi, suppurating cysts. In cunnessione cù u diclinu in l'efficienza in u sangue, i prodotti metabrici accumincianu à accumulà, chì ùn sò micca spulatu da u corpu è poison it.

Ci sò trè isuli di a patologia, chì sò carattarizati da i sintomi sintomi:

1. Stage de pagamentu:

2. U stadiu di subcompensazione:

3. U stadiu di descompensazione:

Diagnostu di malatie di rilicchio polististicu

U principale mettu efficae di diagnosticà rienle polististicu hè ultrasound. Inoltre, a malatia pò esse attraversata per altri metudi instrumentali:

Per stabilisce u gradu di cumpensazione di a funzioni di riigni, i prucessi speciali di l'urina è u sangue si sò rializati.

Cumu tratta di malatia di riniscienza polististicu?

Sfortunatamente, a medicina moderna ùn hè micca capaci di fermerà stu prucessu patologicu, causatu da cambiamenti genetichi. Per quessa, a basa per u trattamentu di a malatia di rinite polististicu hè a terapia symptomaticu induvatu per droga, cù l'usu di droga da i gruppi di seguente:

I Pacienti sò cunsigliatu di seguità una dieta rich in caloria, rica in vitamina cù tracci di proteini, grassu, di sali, eccettu da l'alimenti chì contientanu di cafeina, ingaghjamentu di acqua. Inoltre, ùn deverà micca fà cresce l'attività fisica, i malasciute.

Quistes grossi sò sgagati per punctures percutâneas sottu a tutela di ultrasound. In casu di cumplicità seriu, u prublema di a rinuncia di u rimettamentu hè risultatu. Una falluta renal pronunzida necesita l'hemodialisie.

Ci hè parechje mette alternativu di trattà a malatia, a maiò parte di quali sò basati nantu à l'ingestimentu internu di droga basatu in i pianti medicinali. I prescrici di u populu sò destinati à purificazione di sangue, eliminendu a inflamazioni in u sistema urinariu, aumentanu l'immunità, ritenendu a pressione di sangue, etc.

À i metudi di trattamentu di ribellenti polistichi richiamarii rivoluziani folklori sò l'usu di i bagni turpentini, chì prumove a desintoxicazione efficae di u corpu, reduzanu a pressione di sangue, restaurate l'alimentazione di i riti. Sò preparati nantu à a basa di l'emulsione di turpentina, chì pò esse truvata nantu à a vendita in farmarii.