Mascara per capiddi cù Cognac

Ricurdativi di l'annunziu, quandu l'omu dice a frasa: "TV-parco - è i vostri capelli seranu furiosu è sedoso!", Dopu chì un foglie, grignante è bellu fiatu hè speditu à a so spalla - u sognu di tutte e donne. Solu, sfurtunatamenti, quantu ùn sianu micca leghjite ghjurnale o riviste, questu ùn averia micca u ciclu è a salute di i capelli. Ma per fà un capelli di pelle è più seduli per u capelli cù u cognac. Sì, hè cun cuncipinu. Di sicuru, pudete pruvate d'utilizà internu, ma hè megliu preparà una mascara cun ella è appricà direttamentu à i capelli. Allora l'usu per i capelli saranu più.

In più di i vantaghji alcolu msemmi, u cognac provoca rapidu capiddi di u capeddu, nutèmule è rinfresca u bulu di capelli, addiventanu, cuncecu improveseghja a circulazione sangue in u scalp, chì aiuta ancu aiutà à rinfurzà a bulbe è saturate cù l'osiguru.

Mascara per capiddi cù Cognac

Pigliate una pocu di cuccudi di cuncechju è aghja quì in i radichi di i vostri capelli cù i mo movimenti dilettanti. Questa maskali hè cunsigliu per guardà nantu à a testa, finu à u longu di u pussibuli - da uni pochi d'ora à i ghjorni sani.

Mascara per capiddi nantu à cuncei è guccini

Per fà sta mascara, avete bisognu di: 1 culletta cuppa di cuncei, 2 è chape d'ove è 1 spinafu di corru oliu. Imbulighjanu tutti ingredienti è trasfurmà in u scalp cù movimenti di i maggetti di massa. U restu di a mistura si sparse in tutta a longu di i capelli. Hè cunsigliatu di mette nantu à un capellu di ciofananulu è ripiglià u capu cù una spugna in terrazza finta. Pigliate a maschera per 40 minuti, poi arriccate à appaghjà cun shampoo.

Maschi per capelli cù acquavita è meli

A cumpusizioni di sta mascara cumporta: 1 ghjuvaggiu, 1 spoonfula d'acquavita è una cullizzioni di meli. U principiu di a preparazione è u tempu necessariu per l'accontu di a mascara sò i stessi cum'è in a mascara previa.

Ci hè una ricetta interessante per i capelli di capelli cù u cognac è ​​u melellu. Sta mascara hè utilizata da quelli chì vulianu dà i so capelli una quantità colossale.

Per fà sta mascara, avete bisognu di piglià un vetru di mel, cuncecu è di sal marina. Tutti i cumpunenti sò mischiati, spedinu in un capeddi cù un vinu fermu chjusu è si n'andò in un locu fridolu durante 2 simane. U più interessante hè chì questu rimediu pò esse usatu cum'è una mascara è com'è un shampoo. Questa strumenta hè appiicata à i capelli per 20 minuti, impannillata à a so testa cù una spugna, è po un rinforzu di bè cù acqua corta. Pudete aduprà u pruduttu invece di u lavu cusume per lavare a testa 1-2 vittori à settimana.

Inoltre, per fà u voluminu utilizate un capeddu d'occhiu cun cuncechju, castagna di u bè è u meli. Per fà una mascara, avete bisognu di 50 grammi di cuncecu, 1 spoonada di casca di capicucina è 2 cullizzioni di meli. L'arburu di roghinu deve esse spressu da u cognac è ​​l'fannu fragu à 4 ore, è pruvate è aghjunghjenu a melata. Applica a mascara in i capelli, calienta a testa e si stalla a meza ora. Allora lavoni cun acqua calda.

Carica di Cognac contra a perdita di u capeddu

Per risolviri u prublema di a perdita di u capellu, bisognu à utilizà una mascara per u capellu cù u cognac incù l'aghjunghje l'oliu d'arba è u zuccaratu di cipolla (à volte per un arriculu più piacevule è esteticu, hè sustituitu cù u zadellu di limonu). Sta mascara cumpone di 1 spinafu di cuncecu, 3 spichji di u zuccaratu di cipolla è l'oliu di bretellu. Tuttu hè stampatu è appiicatu à e radiche di i capelli. Hè necessariu di mette nantu à un capu di celofanà è d'impruvà a testa cù una bagnu spugna. Aspèramu una ora, è a mo testa in u modu d'abitudine.

E maiò sguassata effettue per i capelli da a cima

È una più cuncipcia più indispensabile per i capelli, hè una maschera fatta di cuncecu, oliu castor, zucchero di zucchero è zucchero. Ogni cumpunenti d'avè bisogna à piglià una cullizzioni sopra. Eppuru, tuttu hè mistu è aplicatu à i capelli. Aduprà u pruduttu per 20 minuti, è rinite cù acqua cale è shampoo. Sta machata nutria i capelli, dà a dulcezza, u brisu è a sedosità.

Dicenu chì cuncechju hè un prudibo noble per l'omi veri. Ma dopu, i donne veru ponu truvallu, veramente?