Massagetazione cardiacale indirecta - tecnica

In casu di periculu d'urigintu per u paci, cù l'arrestu di u cardiacu, deve prima d'aiutà, chì aiutarà aiutu à a so attività di vita prima di l'arrivata di i travaglii medichi.

U primu mètticu primariu è di salvà un pazientu cù un corpu hà cedutu hè un massaggio di u core.

Tipi di Massaggio Di Coru

  1. Straight.
  2. Indirettu.

U massaggio direttu di u cori hè un maschile internu, hè ancu chjamatu massaggio aperta. Eccu l'effetti hè direttamente nantu à l'urganu.

eccettu di u corpu indirettu, l' effettu hè nantu à l'urdumu per u pettu - li strincia, è pruvucalla sangue da e so cavitate per incursioni in i navi. Quandu a pressione si stà, i musculi di u cori saranu strinciati, è a sangue venoso ingressa à a cavità di corpu. Cusì l'attività di u cori sarà articuluali sottu à l'influenza di una forza fora, siddu stessu si ricusa di travaglià.

Pussianu u metudu di primi aiutu - un maschile indirettu di u core deve ogni persona. Ùn hè micca difficiuli di fàlli, però, a situazione precisa di e mani, u ritmu è a pusizione di a persona chì assiste hè di grande impurtanza.

Cumu fari un maschore indiretze?

  1. U realizazione un massimi di cori di u corpu indirettu cumincià cù a definizione di a zona nantu à u palme di partitu, chì prendrà a prissioni. Questa hè a basa di u palme, perchè pò esse intrecciate è fete forte pressione.
  2. U successu di l'attivazione cù u dirittu di u corpu indirettu dependa à l'arranamentu propiu di e mani è u corpu: u puntu d'applicazione di a forza devessu esse sottu u prucessu sciofru, in a mezzo di u sternu. In i coddi, i mani sò dritti. Ancu vale averà attenzione à u fattu chì u salvamentu deve esse assai più altu ch'è a persona periculosa - nantu à una sedia, o in fronte à ellu nantu à i so ghjinochje, s'ellu hè chjinatu in piena. A persona lasciata deve occupà una pusizioni horizontale nantu à una superficia solidosa. Questu hè necessariu per attaccà u pacchettu, u salvatore pò putulà pressione nantu à u sternu per chì u cori hè ridduzzione.
  3. U metudu di u coru di u coru indirettu ùn hè micca solu in a situazione curretta, ma ancu cù a pressione ghjustu. A forza squeezing deve esse tali chì l'esternuni hè cumpressatu da 5-6 cm à a spine. U ritrattu di u corbu di coru indiretti deve esse u più vicinu à u ritmu naturali di u core - almenu 60 riduzioni per minuti.
  4. In più di u massaggio di cori, u paci ùn hà bisognu di fà respirare artificiale . Dopu 15 pressioni, 2 golfi artifichi da a bocca o da u nasu duveranu esse fatte. Per 1 minuti ponu fà 4 cicles similari.

Eficazzione di u corpu indirettu

Per esse ghjustificate se u massaggiu hè efficace, sò parechji funzione principali:

  1. Ci hè una pulsazione di l'arteri carotidi in tempu à a pressione.
  2. I pupli cuntratta.
  3. A curruzzioni.