Melanie Brown pridiche a prutezzione di l'antica babbu di i so figlioli

Quando si vultò, Melanie Brown, chì cun l'annunziu di u divorziu scandalizatu u publicu cù i dati di u so matrimoniu à Stefan Belafonte, ùn teme micca solu di a so vendetta. Spice Girls in ex participante teme cumplicà da u so ex empleu.

Material scandalous

Mel Bee, chì accuse precedente Stefan Belafonte di viulenza, chì furnisce di ritmi di pichjendi, temere vendetta di parte di u so aliatu, chì anu da travaglià cum'è a so babbu.

Melanie Brown cun Steven Belafonte
Lorena Gilliu
Mel Bee è cù e figliole Angel è Madison in Beverly Hills u sabatu dopu

Lorena Gillette (u nomu di a donna) in u 2014 hà stata fatta cù u maritu di u so maritu è ​​avia dispostu di vigliava cù a famiglia Svedese di u coppiu, ma Melanie era in contu. Dopu avè ricivutu un sughjettu ordinariu, a babicata fici un abortu, cuntinuendu a so amici cù Belafonte.

Mel Bee cun una babera
Melanie Brown è Lorena

L'artistu hè sicuru chì Gills manteni i fotografia è i video, ovviamente di una natura erotica, di quale hè stampata.

Mel Bi hà dichjaratu chì a so pubblicazione distruntassi a so riputazione è vole à accede à un spugliatariu di Lorraine, in quale presuppò stati prufitizie. Inoltre, l'artistu dumanda un ordine chì pruibisce una donna per avvicinassi.

Una vittoria petite

Sè i filieri cù Stefan Belafonte à Brown sò sempri avanti, dopu à un novu rapportu di i media, riguardanti l'infermiera insidiosa, ùn pò micca incu per quì. Lorraine Gills hè interdetta da avvicinà à a so mistressa più vicine da 100 metri, è Melanie hà accessu à a so celda.

Leghje ancu

I rapprisentanu catturò u cantante vicinu à u Centru di Public Storage in Hollywood, ovvi, ci era un locker Gills. Sì Mel B hà truvatu quellu chì vulia ùn era micca informatu.

Mel Bee cun una ordine di tribunale hè mandata per apre a locker di Lorraine Gills