Pappaddu da i pneumatici

Parechji tipi d'articuli pò essa creatu da praticamenti da nunda - dapoi un vellutu pneumaticu di l'automobile, è oghje dumane à u pappagallo in più di dettu. Un pezzu divinu di u paradisu diventerà a principal attrazione di u to giardinu, soprattuttu se compulsa parechji elementi più in l'stile di articuli , per esempiu, articuli fatti di legnu . Se ci putemu un pote nantu à un pappagallou cù rizzi di primavera, a sorpresa di i vostri giandarmi ùn sarà micca u limitu!

Pappagallo da un pneumàticu di carru

Allura, facemu un pappagaddu ​​di un pneumaticu cù i nostri mani. Eccu ciò chì ci hè bisognu à questu:

  1. car tire senza cordone di metallu, u protettore hè preferibbilmente pocu, radiale; Certu, l'articuli di sta tipu ùn sò micca fatta di pneumatici novi, ma ancu pruvate di mantene micca troppu rossu, o almenu a parte principale hè stata in un statu normale;
  2. un perutu, una nut è dui lavoreri di u mottu M8;
  3. una striscia di metalli per u mutu, ma in princìpiu senza ellu pudete fà micca;
  4. pinti è pinneddi - dipinze sceglie cunfidenza, impermeable, per chì u nostru pappagallo ùn teme micca di a caccia, i raspagghi sò megliu fà piglià dui, un pittura arrustu, una pocu finita per spingiri ditti;
  5. gran filetto grande;
  6. drill with a drill at number 10;
  7. set di chiacchi.

Sì tuttu hè prestu, pudemu a travaglià.

Pappagallo da un pneumàticu - una classa maestrale

  1. Prima di tuttu, divizemu u pneumaticu in 3 partisani ugguali, marchi. Avà da u puntu di iniziali avemu principiatu a taglià u pneumaticu da quì sottu, cum'è mostra in l'imagine, à u puntu à un angolo di 240u. Aiuttu, avemu chjude u sopra cun u stessu puntu di referenze à un puntu sottu à 120 °. Fà aduprà a stessa manera di l'altra banda, orientendu per l'imaghjini.
  2. In cunsiquenza, avemu digià stu parison per un pappagallo da un pneumaticu di l'automobile.
  3. Dopu, facemu turnà a piezzu fora, è ciò chì hè accadutu, hà ricurdatu di un pruduttu finitu da una distanza.
  4. Avà travaglià cù trimming. Tagliatu a forma di u beccu di u papagai.
  5. Avà pigliate a freccia di u pneumaticu, cum'è mostra in l'imaghjini, u cutà a meza, cutatu à una altura untuosamente grossa ca u grandu di u pico.
  6. Allora putemu attistallu u pizzu trà e dui parte chì anu spartu, ghjinùtenu fermu cù u vitu (ùn si scurdate micca chì a gomma utilizata pè i pneumàti hè un materialu résilienta, più avemu turnatu u pneumaticu nentru fora).
  7. Fighjà, pigliate una furchetta cù un sbagliu di 10 mm è perforà un pirtusore in u locu induve l'ochju di u nostru paolu si situà. Prossimu, piglià u beccu, facia u lavapuzzu nantu à questu, poi passà u perutu in u pirtusone, in seguitu un altru arrugozu è fermu, ricurdendu l'elasticità di u materiale, riparà tutta a sta custruzzione cù una nut. À questu stage, parechji puderianu una quistione - perchè avemu bisognu di lavanderie? A risposta hè simplice: ancu chì i pneumàti sò usati pè pneumatici sòlidiu, sò ancu gomma, ma in u corsu di u tempu pò stende, perchè chì a raspata pò trasere in u burcu è l'entera struttura diventerà. Cumpendu a pusizione, pudemu retirarle u vitu.
  8. Aduprà aduprà a traccia finali - un corta, è a capu di u nostru pugile incantevule hè prestu.
  9. Cumpigliarè a cuda. In u largu più grande di a prossimu sketch the contour of the tail.
  10. Avà poi chjappà a cuda di a cuda di u papartu di u pneumaticu.
  11. Dopu, pigliate u yugnu è stende i cinghjali di u nostru pappagaddu. Ma s'ellu ci hè micca u ychju, pudete aduprà wire, corda o altre improvisu. Sta parte tècnica di u nostru travagliu ponu esse cunsiderata cumminata.
  12. Avà guarda a cura di i più interessanti - culore. Vi piaceru u culore di u pappaddu urdu-giallu di Ara.
  13. Cunsu nantu à i pezzi biancu sò stampati in biancu satinatu, ma puderete solu copre cù vernice.
  14. A fine di u travagliu, pittemu a testa, è u nostru pappaggiu, fattu cù i so propria mani da u pneumatici, hè prontu à diventà u principale attrazione di u to giardinu.

L'articuli è i lattini di fiori di i pirotti saranu una veramente decorazione di u vostru locu di u giardinu è dà un incantu magicu.