Poisoning alimentariu - sintomi è trattamentu

L'usu di l'alimenti di qualità pobla, l'incorrupzione cù i norme di l'urganizazione è u prucessu di l'alimentariu, i pratiche cù sustanzi chìciuti tòchi ponanu esse l'amminacciu per a salute è a vita. Questi raggiuni quasi sempre causanu avvilinatu alimentariu - i sintomi è u trattamentu di sta cundizione patologicu deprezente una varietà di pruvucadoru (infizzione o velenu). Inoltre, a durata di u sughjornu di u pruduttu in u sistema digestivu, u statu di l'immunità è a resistenza di l'organettu sò impurtanti.

Chì sò i simmuluti di l'avvilanatu alimentariu?

I caratteristiche caratteristiche carattici di a malatia scritta sò difficiuli di cunfundassi cù qualcosa cosa:

Quandu i nutizie fatali sò inveninati, ci sò sintomi supplementi in forma di gravità sottu a ribibia più veloa, amarezza in a bocca , impuritate bile in u vòmmu, una debulezza forte è letargia.

Queste manifestazioni si sò in i primi 24 ore dopu avè ricivutu un alimentu d'una qualità poboa. Di solitu, sti ingorii sò rispunsevuli à a terapia in casa, solu in casi rari, l'aiutu medica hè dumandata:

Hospitalizazione obligatoria di donne incinta, zitelli è anziani.

Trattamentu di emergenza per avvilunatu alimentariu

Medici primaria per a deteczione di i sintomi di patologìa:

  1. Lattice gastrique. Pigliate circa 500 ml di acqua fogghi, pudete fà una salina dilujata, solu solu di sosa o aghjunghje un pocu di permanganatu di potasio. Repetite u prucedimentu before vomiting with clean fluid.
  2. Resto camere. Dopu a limpieghja u stomacu, devu spustà, se ne necessariu - piglià a tappa cun una manta fina, è pruvà reste.
  3. Sketch of toxins. Compii verinichi si cunghjuntanu bè è sò eliminati da u corpu piglianu sorbente (Enterosgel, Polypefan, Aktoksil, Polysorb, Carbon Activat).
  4. Recuperazione di salute è acqua. Cù dicezza è vomiting, u corpu perde una gran quantità di fluidu è l'elementi seguichi necessarii, chì deve esse riparatu. Per fà, solu suluzione di rehidratazioni, per esempiu, Regidron, sò adattati.
  5. Eliminazione di sintomi di emborgamentu. A dumanda, l'amministrazione di l'antispasmodi (Papaverin, No-Shpa) è l'antipiretti cù l'effetti antiinflamatori (Paracetamol, Ibuklin) hè permessa.

Prufessione dopu dopu l'avvilanatu alimentariu

Dopu à migliurà u statutu di salute è l'esigenza generale di u corpu si deve cuntinuva a terapia:

  1. Fami. Per allevià u viaghju gastrointestinali, unu ùn abbia da piglià ogni alimentu in i primi 24 ore di trattamentu.
  2. A continuazione di a dettoxificação è a terapia restorativa. Hè ricumandate per vìviri enterosorbenti è di preparazione di rehidratazione per 2-4 ghjorni.
  3. Cumplementu cù un nutrizzu dieta. In u sicondu ghjornu sò permessi di entrecrucià i mussulosi è i brou di verdura in a carta. Riturnà à a dieta normale hè fatta in 2-3 simane.
  4. Restaurazione di a microflora. Durante a recuperazione, hè impurtante per migliurà a biocianita intestinali. Prudutti adatti cù lacto è bifidobatterie - Lineks, Bionorm, Bififorme, Entererozermina.

Quandu trattanu l'avvilanamentu incù un alimentu grassu, ci vole à piglià a cura di assicurà chì e funzioni di u focu, per chì hè necessariu di sottumessu un cursu di hepatoprotectors, i medicini vegetali è i fosfolipidi essenziali (Hepabene, Essentiale) aiutanu.