Purgazione ostensuali

In i prublemi obstettichi, i prublemi di ighjami sò assai pertinenti. Dopu tuttu, perda massima di sangue ùn pò micca esse micca solu a causa di morte di u fetu, ma hè ancu una condicioni ameciosa per a vita di una donna.

Classificazione di sagnu in l'ostetrizia

Ughjettu di l'ossezzu durante a gravidanza hè classificatu in i seguenti gruppi:

Grazie à sta classificazione di l'hemorrhagie ostetrica, si ponu esse chjappu chì ponu esse in parechni tempi di a gravidanza. Hè nutate chì e cose di u purgamentu saranu sfarenti sicondu u tempu di gesta. È per cunsultate, a perdita di sangue hè accumpagnatu da specifiche per ogni sintomi patologicu cunnisciutu.

Pruvucazzioni di l'osteria obstétrica

A causa di l'hemorrhagie obstetrica in a prima parte di u gravidenza pò esse una gravidenza ectopica, una vejiga , un aborto. In a seconda mità di gesta, l'hemorrung è accumpagnatu da staccamentu prematuru di a placenta o a so presentazione.

Per separà, analizà e cose di l'emorragi medichi direttamente durante u partitu. Se u sguardu attesu duranti u primu periudu di u travagliu, per esse, durante u prucessu di apertura da u cervice, pudere dinò a cunsiquenza:

Li stessi cundizioni sò a causa di a perdita di sangue in a seconda fase di u prucessu di nuvità. U terzu piriudu di u travagliu, chistu, a siparazioni di a placenta, hè accumpagnata da e maiori in l'uttoglie:

In u periodu postpartum, u sangramentu pò esse causatu da un tonu diminuitu di l'utru. In questu casu, i fibri musulmani ùn si ponu cuntratu è i vini ùn anu micca cambiatu, per questu a pèrdita di sangu. Inoltre à e cose di u sangue in quellu periculu sò inclusi i disordini di u clotting sangue è l'embolismu da u fluidu amniòticu.

Parlendu di i saldà, hè bisognu di nutà i chjucchi più cumuni di l'estinzioni ginekològhjica fora di u periodu di u porte di u zitellu. Chissi sunnu pòpuli è cervicali, utru fibroidi, endometriosi è disordini hormonal.

Prevenzione è trattamentu

A prevenzioni di l'hemorrhagie ostetrica avè da principià assai prima di l'iniziu di a gravidenza. Dopu tuttu, l'armamentu di u sviluppu di u sistema di ripruduzzione di a donna pruteghja u risicu di sviluppu di a patologia durante u travagliu zitellu. Impurtante in prevenzione hè u trattamentu di malati extraffiniani.

Qualchese sfruttevuli prisenta un trasportu immediata à l'uspidale. U trattamentu di l'hemorrhagie ostetrica ci suppurteranu l'impegni:

Tutti i manipulazioni diretti à eliminà a perdita di sangue si deve esse realizatu assai prestu. I tatticamenti terapèttichi dipende direttamente nantu à u voluminu di perdita di sangue è a durazione di u gravidenza. A puntualità cirugia di purgazione hè spessu necessariu. S'ellu ùn hè micca pussibule di eliminà l'hemorrune massiu, l'eliminazione di l'utru hè indicatu. Per esempiu, cù l'uttellu hypo è atonic in u periodu postpartum, quandu ùn sò micca effetti da i droguerie uterotonici.

A cura di l'emergenza in l'occurrence di l'emorrazioni ostetrica hè a lotta contru i scontri ipovolemi. Per fà, utilizate a terapia d'infuzione cù diversi solu. Per pruvallu di saldà in ipermini, Dicinone, aminocaproic è à l'acid tranexamic, NovoSeven sò amministrati.