Signali sessuali oculati

Qualchese persona pò determinar da a prima rettatura où si piace u sessu oppostu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di i so signalheculate chjamati. Grazie à i gestiti , i signali è l'espressioni faciale diventenu chjaru. Un'immagghiu simplicità è a piccula intonazione pò dì assai. In questu articulu, cullitemu i signali sessuali chjucchi più precisamente.

Signali di l'omi

  1. Quandu un omu tocca i so capelli, tocca u so gula, rivedi u so vincenu, in una parolla - pretties, mostra a manifestazione di simpatia. Inoltre, questu pò esse indicatu da u toe di a perra, vultatu in a vostra direzzione. Ma ùn cumincianu à cuntistà davanti à u tempu - questu pò esse interessu simplici, forsi affari.
  2. Pudete assai crescente pò sinse simpatia per sè stessu, se un omu hè assai cuntentu per a vostra reunione. Questu pò esse dichjaratu da un sonne, di giò in l'ochji è di una faccia amica. Signali sessali masciali sò più prononciati, cusì capisce quandu ogni ragazza sferisce averia ciò chì hè sbagliata.
  3. Sì i mani masculi sò abbandunati assai bassu, stu significatu un interessu sessuale. Per esempiu, siddu porta e so mani in i so cattivi o in questa zona. In questu casu, i genitali quasi sempri pusendu i so pedi, chì significanu un desirditi sessuale. Sì i palmi di e so mani sò vultati in a vostra direzzione, questu hè u signu più direttu. In questu casu, pudete ancu micca di circà u sotettutu.
  4. Quandu un omu cerca da voi, per esempiu, cruciere i so bracci, i so scorci e so mani è e palme, questu ùn parlava micca in u vostru piace. Ma ùn avete messu in folla, forsi questi gestiti sò causati da altri, ragiuni esterni.
  5. Quandu un omu tocca l'arechja o altre parte di a so fàccia, quì nunda l'impatenza. In questu casu, hè megliu parà micca di parlà o di chjaru nantu à altru tema.
  6. Se ellu hà da fumettore cù un buttone, hè un signu sicuru chì ellu vi piace. Un bon dipenditu di a manu di u listessu cosa. Quandu un omu mette a manu nantu à a spalle o spalla, ùn vole micca perde. Fà chì questu ùn hè micca bellu, ma chjaramente parolle di u so interessi.

Signalli sessali di e donne

  1. U cuntattu più vicinu avarà più frequente di interessu. A zitella ùn pruvà micca intently vicinu è toccu l'ughjettu vi gustatu. Stu signal hè a più forte; hè nantu à ellu chì pudemu sculaccià a cunclusione appruvata.
  2. U ghjocu cù i capelli ancu parlendu di interessu aumentatu. Cusì, una donna prova da mprimintà l'altri, o à qualchissia altru. Pudete ancu ghjucà cù i condecorazioni, devene à stintivamenti, perchè l'omu li piace ci fa nenti nervu. E mai più maturità ponu accurdà aduprate cun adorazione per prestu attentu à ogni parte di u corpu.
  3. Se in a presenza di un omu, a zitella spiega accidentalmente u so spalla o vede un bra, ùn hà micca appretjatu solu ciò. Pudete ancu tossu u so capelli, esse l'ochji cù u collu. Queste signali sessuale è dumandate à chjave l'attinzioni per elle.
  4. Sì una zitella ridi di i belliatelli di un omu, probabbilmente hà digià vinutu a mità di a vittoria. Stormy gesticulation can also talk about simpatia. S'ellu si hè diventendu, è si cumportanu un pocu nignale, sì certamenti avucatu.
  5. À u successu pò dì un cambiamentu freti di e posa o quandu i calcettes di i piedi sò diriggiuti versu l'omu chì anu piace. Mirroring the manners and gestures of the man indicates that, chì a donna hè attunata cun ellu nantu à a listessa onda. À u stessu tempu, ella pò fà questu inconsciente.
  6. Quandu parrava cun un omu guariscutu, una donna pò acchiappallu i so punis. Ma si prumeghja u barcu cù e so mani è i articuli sò stati fora, hè cusì indifferenti.

Signali sessuale maschile è femini hannu qualchì diferenza, ma in tuttu sò tutti questi nantu à u listessu. Quandu puderà stabilisce i signali sessuali hidden, vi cunsiglià per piglià a cuntesta di a situazione, u gradu di cunfidenza è di altre sutilità, postu chì i metudi anche ùn pò micca sempre esse simpatia. Cusì, prima di spiegà u cumportamentu di u sessu oppostu, hè vale à vena cun u sensu cumunu.