Signs u 14 di Agostu

Cumpliranu u 14 di Agostu ci hè una grande assai. Dopu questu, in quellu ghjornu, u primu di i salvezza si celebrava - a Meli, chì era statu chjamatu Wet o Macovei (Makov), è ancu - a tempula di vendita pè i cultalli di granului hè chjusa, a staghjoni per a cumplizzione di u travagliu agriculu, u principiu di a stagione di i matrimoni. Da u mezu di l'ultimu mesi di l'estiu, anu spegatu nantu à u prestu otoci è, più impurtante, l'inguernu, chì campagnari ùn sò micca sempre capaci di survivalà senza perdita. Perchè i nostri babbi è anu utilizatu tutti i medie di salvà a bona sorte è di salvezza per esse stallate finu à a primavera.

Cennii è signalli per u 14 di Agostu, riguardanti u melatu

In questu ghjornu, illite di u melatu - a ghjente hà purtatu à u tèmpiu cù cumpagni, micca solu per benissimu a delicatizza propriu, ma ancu per dumandà à u Signore per u benessimu di l'abelletti. Inutili, l'annu dopu era pussibule di stà senza vendi un pruduttu dolce. Hè cume chì u ghjornu oghji hà dettu avè manghjatu da almenu una cuchita di u meli è circondu à i pagani, à l'amici è parenti. Quellu chì ùn hà micca fattu questu, risicatu di incurring disgrazia. Ma quellu chì hà fattu tutte e prescriptions correctament, l'annu sanu finu à u prubituore Savior, era sano, riccu è riescitu.

Signs u 14 di Agostu, Macovei, assuciatu cù a papa

Siccomu a Savoia Miele era spessu chjamatu Makov, certi fatturi particulari sò assuciati à sta pianta. Hè stata creu chì a zitelli cullate stu ghjornu, hà a capacità di salvà a forza impura, perchè spedinu u limitu di a casa per spurtà i dimònii è i poviri ghjente. Inoltre, i muggini in casu sò cun pepite di pepite, ogni membru di a famiglia avia da manghjà un pezzu di coccia da assicurà a salute per l'annu dopu. È aghju avutu per trattà tutti quelli chì vinianu in questu ghjornu per visità.

Signori di u populu in u 14 d'Agostu, riguardu à l'acqua

Wet savior - un altru nome per u vacanze. I nostri babbi, crèdenu chì l'acqua di questu ghjornu hè guadagnatu u putere di curinga. U 14 di Agostu, hè statu decisu di scanzariate i nostri pezzi; l'acqua in elli era sempre frescu è savuroso, è hà ancu aiutatu à curà diversi malati. E i ghjente hà natu in fiumi è laghi per lavà micca tutti i negattivi.

Signure di u tempu nantu à u 14 di augustu, a festa ortodoxa Honey salvatu

Si chiuvuta annantu à quellu ghjornu, ùn sarà una bona vittura di centu. Sì u sole era brillatu, u granu sarà natu è u bistiatumu vi purtaranu una littera grande. Se e persone anu osservatu u volu di i canori à u sudu, quandu u fruttu di u vaghjimu si vintu prima. U tempu, nantu à u 14 di Agostu, serà u stessu è nantu à a Nut salvata - u 28 d'Agostu.