Solarium è gravidanza

Ci hè un rumore chì ùn hè micca cunsigliatu di pruseci sottu durante a gravidanza, è un solarium in i primi stadiu di a gravidenza hè in generale contraindicata. Per dispelisce i mitu, avemu a sapè cumu u quartuguru di ripertazione di u corpu umanu è se esse possibbi à sunbathe durante a gravidenza.

Pudete sunbathe durante u gravidenza?

Sunburn hè una reazione protettiva di u corpu à a radiavi u radiavi. Durante a gravidanza, i femicili pruteghjanu una hormona particulare durante l'aiutu hormone, ciò chì afecta a pigmentazione di a pelle, i.e. prumove a furmazione di melanina. A melanina hè un pigmentu briunatu scuru amoru chì si trova in u pilatu è a pelle. Comu u risultatu di a furmazione di melanina, i mancu spots appear on the body of a pregnant woman, or so-called "spots d'embarazo" - chloasma. Quessi spiegalli nantu à u corpu venenu più affetttu di u UV.

Sò esse esposti à l'esvirsazioni excessiva à i raghji UV, a produzzione d'hormone suprarrenale, a glàndula tiroidea è l'hormone masculine in u corpu femminile hè intensificatu, chì pò causà cumplicazioni di l'gravidanza è l'ameltazione di miscarriage.

Embarazo è di sunburn in u sole

Solarium à u soli, e donne chì ponu esse in rischiusa d'aggravamentu di disordini in u sistema immune, se qualchissia, prima di gravidenza. Inoltre, esse esse uperazione à u soli ponu avè à avè à effettu di l'altri sistemi di corpu. Per evitari l'impattu negativu di i raghji UV nantu à u corpu di una donna incinta, hè cunsigliu di sunbathe in l'ora di a matina, finu à 10 am, è in l'òmini di notte - dopu à 17 ore.

Cù crescita a sensibilità di a pelle, hè necessariu di sunbathe è micca micca smariscinu per evità di prublemi. Hè tamantu assai impurtanti per soprapare in u sole, perchè un zitellu hè periculatu per soprappillà micca, è micca ultravviolet. Per quessa, hè bisognu di limità u tempu passatu in u sole.

Solarium durante a gravidanza

Chì avete bisognu di sapè l'effettu di un lettu di u bronzu in u gravidenza?

U solarium visitante hè pussìbule in ogni mumentu di l'annu, è in particulari invernu, quandu u sole naturale hè micca abbastanza. Hè duranti stu piriu chì a visita à u solariu aiutanu à reduie u riscu di possa frastizzioni, postu chì i raghji UV facenu rinfurzà e difesi di u corpu per resistenza affreschi.

A causa di l'influenza di i raghji UV, ci hè a formazione di vitamina D, l'unica vitamina chì hè prodotta da u corpu. Questa vitamina hè necessariu per u corpu per assimilar calci e fòsfor, chì sò necessarisi per rinfurzà l'oschini, i denti è i musculi.

Accolta à u solarium sò ricumpandati per certi cuncorsi di a pelle, ma solu sottu à a survegazione di un mèdic.

U solariu hè menu preghjudiziu à a pelle chì u solitu naturali, cum'è in u solarium ùn site micca espunutu à i raghji UV di tipu B, chì escludisci a pussibulità di una ardenti.

Hè impurtante sapè:

A donna pregnant can easily overheat in un solarium, chì pò influenzallu nigativu à a cundizione di u zitellu, chì ùn hè micca incapaci à cuntrullà a temperatura di u corpu da a sudazione. I glucè in u zitellu ùn sò micca furmatu, per chì avete bisognu di seguità a vostra temperatura di u corpu è nisun casu superaquante.

Ricurdativi chì, se ùn avete micca vulerà cupèrvule cù l'età spots, ùn deve micca sulati durante a gravidanza!

A quistione: "Puderè prusevà u sole durante u gravidenza?" E rispundimu, l'scelta hè solu per voi!

Bona furtuna!