Teste disordini - sintomi

I disordii ormonali causanu assai problemi per l'omi è donne. A maiò spessu, tali viulenza sò in e donne.

Cumu identificà e disordini hormonii?

U signali di una disturbazione hormonal pò esse stima, determinata da una inscezione visuale o basatu nantu à cagiunati per pacienti, è ancu internu, questu, quelli chì ùn ponu esse stabiliti senza aducazione pruposti di laboratori appiru. Per stabilisce se tenete un fallimentu hormone , vi vede un medico ginecolo-endocrinologu (pè e femine) o andrologu (per l'omi). In i casu estremi, per stabilisce u disordine hormone, pudete cunsultà un terapeuta.

U duttore sincereghja micca una prova di sangue generale è un test di sangue per l'hormone.

Sintomi di disordini hormonal

I sintomi di disordini hormonal pò esse siguenti:

  1. Perda di pesu cù l'appetite normale. A maiò spessu, parla di prublemi cù a glàndula tiroidea. Hè obligatu per contactà l'endocrinologu, se a pèrdita di pisu cun trastornamenti hormonal hè accumpagnata da such manifestazioni cum'è:
  • Eppuru u pesu di pisci rapùntu senza ragiu apparenti è cù nutrimentu nurmale. A maiò parte di disordini di l'esfera endocrino pò dà un tali effettu.
  • Pagliu anormali. Di solitu e donne cun un altu livellu di testosterone affruntate stu prublema.
  • Rice stretta nantu à u corpu, chì puderanu parlarà di a patologia di i glanduli suprarrenali.
  • Acromegnoia - cambiamini endocrino in l'apparizione di una persona, manifestazione in l'annualiu di i funziunati faciale, u saliu di a maghju, un incrementu in l'arcu superciliari.
  • Itching it, chì spessu signa una diabetes iniziale.
  • Allocazioni per i disordini hormonii in i donni, accumpagnati da malfunzione di u ciclu menstruu, u sangramentu intermenstruali .
  • Perturbazione orali è acne

    Spessu l'apparenza di malfunzione hormonal pò esse acne. I medichi di cummattimentu di sta manifestazione si deve esse diretta à a causa, ma micca per nivellu l'effettu esteticu. A varietà di ungini, i prudutti di lavà è purificazione di a pelle pò esse adupratu solu com'è una terapia auxiliar.