Irina Sheik in un swimsuit

In u 2016, Irina Sheik, appareva nantu à e pagine di i magazini illustrati è l'Internet in novi cullizzioni di swimsuits. U mudellu pospose à e mare à l'Antiglie. Irina Sheik hè apparevuta in un batchju vistutu di i raghji di u lume, chì i più chjassi di a figura figura cun sullofasi. In ogni casu, cù un scullamentu di u tramontu, u corpu è i vestiti di bagnu chì sò in visualità ùn devenu micca pocu spettaculari.

E ligne di corpu ideali è face spressiva cun belli occhi è labillizeti sensuale permettenu chì i fanali piaceru vede u ritratti di Irina Sheik. Uneposciune posses manifesta incredibile ingenuità è cunniscenza di l'arte di posa in fronte di a camera. E interessanti mudelli di swimsuits, fatti in versione continuera è separata, è u bellu corpu di a chica cuntribuiscenu à u fattu chì e dispunibule i fotografii in u mondu in milioni di copie.

Irina Sheik ùn hè micca a prima volta di travaglià cù e brands. Pose nantu à i spiaghjoli di bellezza incridibile, situata in l'acqua o di a sabbia. Irina Sheik in mini swimsuits hè in a photo di a rivista "Sports Illustrated". I mudelli prisenti sò principarmenti monocromati è sò carattarizati da un grande numaru di inserts. I pruduttori di moda di parechje marche facianu swimsuits in tonalità brillanti è silenziate.

Photoshoot Beach Patterns Beach Bunny hè carattarizatu da un ribellu di culore. I pelle scamosciati sò imbruttati cù disinfiati brillanti di figuri d'animali è umani cù l'inclusi di i motivi di pianta.

Irina Sheik in swimsuit senza photoshop

Sessioni di photo di publicità sò publicati quandu l'imaghjini sò stati prucessi. Ma in l'edizzioni stampati ci eranu photoièggii, u supermodeli stunnatu nantu à u restu. Irina Sheik in un swimsuit hà maravigatu i paparazzi omnipresente chì persannu celebriti in u mondu.

Irina ùn capia micca chì ella era stata rimena, è si smuvia di crema, senza piglià a posa più lucrule. I sibbiliati da i mediate sparghje in u mondu chì u mudellu senza u trasfurmazioni di e fotografia pare avellu terribili.

Leghje ancu

Ma cunziddiuta l'imàgini cù una vista imparu, pudemu dì chì i rumuri sò assai esagerati. Nunda particulari critica ùn pò esse dichjaratu: i petti sò sempre in stock, a zummed hè chjara è i peri è longhi sò magre. Ùn ci hè micca una decoru, chì ghjè cumprinneru, postu chì hè inneventu di nàutru in elli, anche si vede stunatu nantu à u corpu nùmeru. Irina Sheik in vestitii, chì scelta in vita privata, forsi, ùn hè micca cusì efficace, ma tuttu hè ancu bè.