Turtlenecks di e donne - lana fina

Unu di i lochi puntevuli è ospiti in u mondu di a moda di a vestimenta classica, è sempre, hè un quatcheru di e femminile. Questa robba pò esse attribuita sicuru à a categurìa di ghjungheru "in forma" è "per ogni stagioni": in l'invernu è u vaghjimu - vi darà a donna di a moda calda è cusimana, in a primavera - accentanu a siluette è fate l'imaghja di l'affari è a donna elegante unica è ancu in l'estiu cool facilmente truvà una solicitud exitosa.

Turtlenecks di lana fina

Per u vechju d'inguernu-invernu in un vestibulu di a donna, avete bisognu d'un quatru fete di lana fina. Siempre cunsidereghja a regula di u gustu bè - robbi purificati da fibri naturali di urighjini animali. Hè in questa robba chì a pelle respirarà bè, vi guarantisci à prutezzione di u corpu, sia da l'ipotermia è di sopra-terre. In un quetuzu sarcasticu serà assai còmico à tuttu u ghjornu, u vostru amurnu è sempre serete nantu à u cima!

Turtlenecks donna di lana fina sò una cumminazzioni di stile, praticità è cunfortu. À l'annu, questi crescita sò più in moda è di qualità. In pratica, ponu in ligna cù qualsiasi ropa in moda è eleganti. Assicuratevi, tutte e cundizzioni: un capo di pelle è un mantellu, una giacca e un cardigan, un capelli è una capizzone, un sarafanu è una chaise senza manite, borse classico o jeans corpus.

Ùn hè cunsigliatu di valdi stu vestitu sottu à i buttone è sottu u ghjuvatoghju in u v.

In casu di sta stagada vulete esse à l'altura di a moda, deverete fendu cura di i novi articuli da i famosi marche: ZARA, Mango, Natalia Barotto, Ted Baker, Massimo Dutti, Givenchy, D.EXTERIOR, MOSCHINO, Daniele Alessandrini. Serà maravigliatu da u stile è l'eleganza di u altu modellu di Nina Ricci, DOLCE & GABBANA, Antoine Vaccarello.

Questa moda di falluta ci dani una paleta di culori cusì nessunale, andemu à scopra à a gamma di griddi fridhe, u verde scuro, u bughjone scuro, u vinu, u lila è u rougue.