U Santu di San Ghjuvanni


Unu di l' attrazioni più stesu in Bruges hè u ospitale di San Giovanni (Hospital di San Giovanni), chì ùn hà più nè da mancu 900 anni. I so muraglie fubbe un postu per l'allughjamentu di i persone, i viaghjatori. Quì trattenu i malati è dete l'esperanza di ricuperazione à quelli chì avianu longu perchè perde. Questu locu hè una tempula entera, è avemu discuttu cù più detailed below.

Ciò chì vede?

Hè interessante chì l'uspitalu travaglia finu à a siconda mità di u XIX sèculu è a fundò in u XIIesimu seculu. A data, cun l' església di a nostra Signora , chì hè in u vicinanzi, è u Museu di Gruthhus, sò l'assemblea architectural più belli chì a parti lucali particularmente orgogliu.

Avà in u bastimentu di l'antica clinica hè un museu, i principali esibiti di quali sò certi òpiri di u famu pittore Flandesu Hans Memling, chì in u 15u seculu era unu di i pirsunalità creativi più influenti di Flanders. A strada, per quessa parechje persone chjamanu l'hospitalicu Memilling Museum. A questu aghjustemu chì aghjunghje chì in a galerie d'arte ùn ci hè una cullizzioni di pitturi è altri artisti fiammi ugualmente grandi.

Inoltre, in u museu-hospitalicu di San Giovanni in Brugge , documenti rari, fotografichi, strumenti medichi direttamenti raportati à a storia di l'edificu sò storichi. Assicuratevi di cuntrollà a vechja farmacia, fate cura à l'esposizione interna. Admire l'attic Dixmeide è l'vechju dormitori.

Cumu ghjunghje?

In prima piglià l'autobus numeriu 121 à a strada Brugge Begijnhof, è da quì duvite marchjà 500 m versu u Nordu à Mariastraat, 38.