Yudashkin - cullizzioni 2014

Amore Valentine Yudashkin 2014 - un modellu di moda in Paris hà novu gustu à i fanni di a moda. Stu omu hè unu di i geniuses di a moda russa, chì cuntinueghja a disfatta di grande pupularità nantu à u staghjoni mundiale. I mudelli novi di a ropa eranu assai armonii è brillanti, è l'énfasi fu pusatu nantu à quelli dittori cum'è a struttura, u culore è a cumplessità di u cut. Unu di i vistimenti più brillanti chì hè prisentatu in a cullezzione di Yudashkin Spring-Summer 2014 hè un costume di sirena, chì hè assai decoratu cù cù cù u paillette d'argentu è in bronzo. U marcatu di l'indimuniatu hè una decorazione cintura persunata è un candu trasluzente.

Riot di culori

A moda di u Yudashkin 2014 viaghja amparà a so modesta è restituita, à pena contru, ci sò una varietà di culori è disinni. A maiò parte spiegata hè un satu bleu satuatu, ma ci era dinò assai esmeraldati, amarantu gialli, mustarda, bianchi è dorali. U culmu celu era manifestatu in un vestitu d'aiuto di l'aiutu, chì, invece, u designer era capaci di trasfurmarà in un vestito assai femininu è stylish. Quì, ancu, ci sò luggenii favoriti chì creanu una atmosfera in u stilu di burlesque. Yudashkin in u 2014 piacè è più vistitu tradiziunale di satin blue.

I ornamenti è i motivi di sera

Era difficiule di resistà u charming charm of motivi etnique, chì anu realizatu artighjanu in a visualizazione di Valentin Yudashkin in u 2014 in un pianu di u tecido spiranzu. Un tali ornamentu hè decoratu cù cime e vestiti, è e cime strappati cù u pappagallo o pantaloncini di u corru di mustarda nantu à i ghjinochje. A cullizzioni di u Yudashkin di u 2014 piacenu l'ochju cù vestiti di noite chì spampienu cù dettiti d'oru, è ancu culurite di sequenza, mudelli barocchi è un tagatu metallizatu. Questi piani guderu assai charming è sexy. In a primavera è l'estiu di u 2014 l 'outfit di Yudashkin hà inspiratu da a presenza di motivi futuristi in spianus: assai vistiti sò fatta cum'è di una lametta chì stylishly ponza nantu à una figura. A più frequenza in questa coleczione, questa indipendente dispensa un tinte d'oru. I prudutti metallizati ponenu un capigliu specialu à i mudelli di Valentin Yudashkin in 2014. U famosu disignatore ùn hè micca stint in detalji luxurii, ma ancu hà sappiutu di mantene in l'stile. In generale, a cullezzione hè stata assai brillanti, culurita, elegante è unicu successu.