A Natività di a Vergine - Signore per u matrimoniu

A ogni ragazza chì vole esse ingressa in un matrimoniu legale, ponu apprufittate di cunferenzi e signalli speziale per u matrimoniu u ghjornu di a Natività di a Vergine. Nostri averebbiunu cridutu chì, fendu un urtimu attuali, pudete attruvarà un bon groomu è piglià una offerta di una manu è un core.

Rituali per u matrimoniu à a Natività di a Vergine Maria

Per annunzià, in u Natale, a vèrgine deve esse risata prima di prima, è immediatamente dopu esse a lavare cun acqua corrente o acqua di primavera. Sè decide di adopra l'acqua di primavera, pigliate dinò per vultà in a vigilia di sta festa di a chjesa, in ogni casu ùn a purtalla à a casa in pocu ghjorni, altri u rituu ùn sarà micca travagliatu. Dopu chì avete lavatu a to fàccia, aghjunghjiu a pelle cù una nova spiaggia, prititu prima. A cumpagnia, chì avete usatu, deve esse chjucatu subitu dopu à u rituali, ùn puderanu micca fà rende l'usu di una altra persona.

Inoltre, per un u matrimoniu felice in a Natività di u Most Holy Theotokos, unu deve passà à a chjesa è difende u serviziu. Ùn hè micca superflante per putà candele à vena à a faccia di stu santu, è dumandate à ella cumprà a vostra vulete, per attruvarà u sposu per fà u futuru felice felice. Hè cresce chì dopu a questa cerimoniu, una zitella durante l'annu attu richerete un offerta di marriage perchè una persona chì l'amarà è a cura di ella.

Un regnu boni hè di dà limòsine nantu à u ghjornu di a festa di a chjesa, chì dà è aiuta à l'altri populi, avemu fattu a felicità per noi, perchè ùn sò micca stingy. Ricerdu chì ùn deve micca esse resentimentu, còllera è scrive per prufittu in u vostru core, duvete fà u bè cù pensi purità, è micca per u pacà pè qualchissia o una simplici di prufittu.