Calzature donna Balmain

Calzature Donna Balmain - un standard di calzini stylili è moda. Queste sapori serà a scelta perfetta per quelli chì sempre volenu esse in tendenza .

Marca Pierre Balmain

A storia di a alta magica francesa Pierre Balmain hè stata cuminciata in u 1945. Allora u couturier Pierre Balmen abraia una piccula buttrega in Parigi, ma i vistimenti di i vistimenti è i scarpi sò cusì originali, d'alta qualità è interessanti chì pronti famigliali cum'è Vivien Leigh, Marlene Dietrich, Brigitte Bardot, Jean-Paul Belmondo, Sophia Loren saru clienti periori.

Nta l'anni 1970, Pierre Balmen allargò u ghjornu, allughjendu a so propria linia di perfume è accessori. In u 1987, sottu a marca Pierre Balmain, anu vistighjate ancu i prudutti.

Calzature originale Balmain

Dopu à a morte di u fundatori di l'impresa Balmain, a marca per un tempu longu hà travagliu assai difficili. Ma, anche i prublemi, a casa di moda Balmain hà sappiutu riacquistà a so prima gloria. Hè moltu di sforzu di stallà à stu designer Olivier Rustin, chì hà sappiutu prutege a tradizione di a Casa di Balmain è purtà à a cullezione una moda moderna à a moda.

Tutti i scarpi di e donne di questa marca sò distinti da a so individualità, qualchi piacenza. I calzate, sandali, stivelli sò fatti in modu cuncisu, ma, à u stessu tempu, ùn sò micca dispusitivu di adornosi exquisiti - calzini affissati, inseriti d'oru è lacrimi, tacchi alti.

Un fogghiu particulare hè occupatu trà i scarpi di scarpi di donna Balmain. Sò simuli, unpretentiosi, senza fanciazione. Malgradu questu, admira i vostri formi ideali, una decoru eccezziunale. I so scarpi di donna tradiziunali Balmain hà un saputu cusì chjuca, ùn sò micca solu quì grande nantu à u pede, sò cunfurmati è còmode.

I mudelli più cumuni sò mudelli di veloce. Tali shoes si sò perfetti per a ghjornu di ogni ghjornu, sò pratichi è scontranu tutti i requisiti per u calzari chì pensanu à a tempesta d'oghje è invernu.

L'autunno è l'invernale Balmain sò altezza à un turmintu o quasi nùmmaru, un solu trattore, un tagghiate redone. Alcune mudelli sò cumplementati cù attrazzi, l'altri anu ancu una cremelle - questa caracteristica rilòvule ùn si trova in u fronte, in l'ascesa.

Cù que ponu manciari calzari Balmain?

L'scala di culore di e stivali di questa marca ùn hè micca troppu larga, hè megliu classicu. In i buttreghi ponu truvà calzoni nìuri, marroni, beige è grisdi, anchi, pocu tempu in questa linea, ùn eranu stivali Rosa Balmain, chì assai piacevuli piaciunu.

L'opzioni cù a calà i calzari Balmain sò abundanti:

Pelli e cuir de calce Balmain - cusì cusì versatile chì, sicurizmu, prutrinu di u locu in armari di donna, custituitu in diverse stili .