Comu lavare a sita - cunsiglii pratichi per lavare in modu sicuru è efficau

L'infurmazioni nantu à a lavura di sita hè impurtante per a familiarizà e persone chì anu fattu articuli fatti di un tela. Questa hè un materiale esigenti, chì pò esse disretendu indispensèvule s'ellu avete in forma incorrecta. Ci sò parechje reguli di u lavu di cusciate dilicatu.

Comu lavare a sita naturali?

Lugliu in una macchina di squadra pò solu articuli fatti di sita artificiale è se ùn ci hè micca un signu pruibicu prufessiunale nantu à l'etichetta. Si ùn cunnosci micca chì u materiale hè naturali o artificiale, pudete fà un teste simplici: struisce u teddu in u pugnu è allibili. U tissu era allusingatu più veloce, è senza parechji fasgianu apprezzabuli eranu formate - hè un signu chì a sita hè d'alta qualità, è nantu à u falzà esse chjapuli chjaramente identificable.

Fighjendu cumu per lavà a sita, hè bisognu di mantene una altra teste per a fastidie di culore prima di a prucedura, perchè a cosa ùn ùn manichi. Sceglite u pruduttu per lavà in una quantità limitata nantu à e fruntiere di a costura da l'internu. Limpone cun un swab di cuttuni da quì sopra, senza sforzu stampatu. Sì, à a fine, a tinta hà purtatu, è u discu hè imbratu, ùn averanu micca casualmente è sperimentate. Hè megliu di piglià a cosa à i purificatori. Sì nunda chì succorsu, pudete fà u lavà, per ellu utilizate una struzzione simplici per lavurà bè a sita:

  1. Avanzatu, u pruduttu deve esse mette in un saccu specialu o una vechja cuscina di vinu.
  2. Aghjunghjite à u dipartimentu di e macchina un detergente è megliu per dà preferenza à i formulazioni di u liquid, perchè sò rinfurzati megliu. Hè pruibitu di usà blanchi, perchè anu da spona a sita. Prodotti bianchi lavoranu solu suluzione borax chì hè preparatu da u calculu di 1 coperta. Spoon u pruduttu per 1,5 litres d'acqua.
  3. In scrivitevuli moderni, u fabricatore hà aghjustatu a funzione di "sita", ma se quellu chì ùn hè micca dispunibili, elettu "modu delicatu".
  4. Hè impurtante chì apreveranu u spin mode, altri chì a sita sarà spoiled.
  5. Quandu u lavatu hè in questu, vi tocca immediatamenti u pruduttu fora di u tamburiu, perchè s'ellu ci hè lasciatu quì à un bellu pezzu, i puzzicheghji pò fà.
  6. Hè impussibile di spurtà u tecido di sita, è micca solu in una lavapiatta, ma ancu à u manualmente. Avete bisognu di fàlla, affinchendu à l'acqua di dèttimu stessu, è poi l'impruvisa in una terrasse è di roll in un rotulu.
  7. Ùn aghju intesu quandu a materia hè secca. Un pezzu ligeramenti nìvule pò esse assecatu da stirà. Ùn prumove micca a sita ùn hà micca paura di ferru, fate a settimana di a temperatura media. Se a tecnologia pò cambià i modi, sceglie "Seda". Una regula impurtante - se a sita hè digià secca, ùn avete bisognu di l'acqua di prima di struparà, postu chì e catene abbandunarà una tacca. Sè u ferru una cosa asciuttu, puderà utilizà un vaporizzatore.
  8. Hè impurtante ùn cunnosce micca solu quantu a robba la sita, ma ancu cumu si lascià. Nota chì a materia naturali tende a assorvi rimi esternu, è ancu attrae una molle . Mantene e cose megliu nantu à e spalle è un casu chjusu, chì hè cunsigliatu di mette àutru sachet aromaticu per prutege l'insetti.

À quale tempura vo lavate a sita?

Hè assai impurtante per sapè à quale tempura hè pussibule di realizà a lavura di sita. In a maiò parte di casi, u fabricatore indicate stu valore nantu à l'tag. Se ùn hè micca, sapere chì a temperatura ùn deve esse micca di 40 ° C. L'urdinamentu nantu à cumu si puderà lavaricà l'articuli di sita ùn sianu indicati chì se a cosa si spiegà, quì indetta a qualità bellu, perchè ùn a temperatura di l'acqua ùn deve più di 30 ° C. Inoltre, hè cunsigliu per attenti à i paràmetri di e dureza di acqua è se anu altu, ci hè bisognu di amulandà aghjuntu 10 g di soda à 1 litru di liquid.

A rubrica di sita quandu lavagna

Avete bisogna preparate immediatamenti per u fattu chì dopu à u primu lavatu, un pezzu di sita naturali serà assicuratu circa un 5%. Questa hè impurtante per cunzidira quandu ellu di scelta di a talla di a ropa Circhendu chì a sita si si senti da aduprà a lavara o micca, vale a pena indicà un altra funzione - un tatu fattu di sita naturali ùn hà un cuntrullamentu sempri di più, cusì in tessuti di sita, a figura hè di 7%.

Means for washing seda

Se vulete chì u pruduttu di sita dura assai tempu, hè cunsigliatu per elettu sceltu qualchì mezzu per lavà. Prima hè bisognu di piglià in cuntattu l'infurmazioni nantu à l'tag, quandu e restrizioni ponu esse indicatu. Lavu di serra in una lavà ùn si ponu esse realizatu cù u pinu ordinariu è per questi cose, bisognu di cumprà prudutti especiali. Hannu un effettu più bellu è ùn ne contientanu di cloru. Se ùn ci hè micca un significa tali, pudete piglià un zitellu o un saponu, ma hè impurtante chì ùn hè micca alkaline. Altra opzione - shampoos e gels, ma senza culori è additivi chimichi.

Cumu lavu a so sita?

Altra opzione lavà chì pò esse usate hè manuale. Ci hè un scopu simple, cumu si lavate a so sita di a casa, per ùn spolverà.

  1. Hè necessariu di preparà l'acqua furiosa, a tampiratura di quale ùn deve esse micca più di 40 ° C.
  2. L'agentu permessu deve esse dissolutu in acqua, perchè ùn ci hè nisun sedimentu.
  3. Tire in una solu solu savore è preparate per 15 minuti. Dopu à questu, avete bisognu di rializà un lavatu accurtu, evitendu l'impattu meccanicu forti, chì hè, fretti, lavate, torce - hè prohibitu.
  4. U passu prossimu č per arricchisce a cosa, è questu prucedura si realice parechje volte. Hè mpurtanti per riduce a temperatura di l'acqua. Duranti l'acqua rinfrisa finali, hè necessariu aghjunghje un pocu di muzzucu in l'acqua, chì prutege u culore di a materia impurtante.
  5. L'urdinamentu nantu à a coletta di pruduce a sera indicanu chì ùn hè micca pruibitu per struisce u pruduttu in u modu d'abitudine, perchè i tessuti di serru falcive pò esse danatu. Ci hè bisognu di piglià cunvinore una cosa da l'acqua, impregnassi in un pannu biancu è lasciate durante un certu tempu per chì l'umidità assume.

Per lavà un pannu di sera?

Lavatu pò esse fattu da i metudi di qualità annunziatu nantu à o utilizà una altra opzione, chì hè utile, se ùn ci hè micca un pagliu speziale o detergente. Hè assai sèmplice, perchè u pruduttu deve esse ingrandatu in l'acqua fresca, sapè beni, è poi arringe in liquidu coldu. Scrivite cusì aduprà a so prudutti di a sita, ùn devi fà sapè chì per stu mètudu, nisun casu ùn pò micca piglià sapone di a famiglia, perchè a causa, a materia pò esse spusata è perdizzione di u so culore.

Cumu lavatu un vistitu di sita?

S'ellu hè scantificatu per esvete u vostru vestitu prétoide in una squadra di scriviri, pudete utilizà a manera chì a ghjente hà da utilizà più di una dicada. Dopu un lavu cusì ricanusu, a sita naturale ferma, è u culore sarà prutesta da a influenza negativa di l'ambiente.

  1. Puerite, lavate è frittate i patate finu à altru.
  2. Allora uparia cù una furchetta è aghjunghje l'acqua da chì a so tampiratura ùn sia più di 40 °.
  3. In u mistu risurtatu, bisognu à pusà un vestitu di sita è lasciate durante 20 minuti.
  4. Dopu u tempu hà ghjornu, rinfriscà u pruduttu in acqua corrente, chì deve esse cool.

Cumu lavu una manta di serra?

Per scopra i boni risultati in lavaturità di màquina, si deve esse realizatu solu se a cullina di battaghju minimu hè di 6 kg, altri u vostru travagliu serà realizatu male. Se interessate da sapè chì pudete lavà una manta di serra, fate nantu à u algorithme:

  1. Ùn imprizzà u pruduttu ùn hè micca cunsigliatu, perchè una espansione prolongata à l'umidità pò causà i filamenti per esse pisanti è stese, spoiling the blanket.
  2. Prima, u pruduttu devi esse mette in un saccu specialu per lavà. Questu hè impurtante per ùn evitari à sbattà l'insaccate.
  3. Determinà u modu appropritatu, questu, "silk" o "lavatu delicatu". Cù l'aghjurnamentu manuale, a veloce ùn deve micca più di 400, è a temperatura ùn deve esse micca 30 ° C.
  4. Scrivite a manera di lavà in biancu a sita, avemu nutatu chì dopu à a fine di u prucessu principali, sè vo vulete, possa 15-20 minuti. una manta in a suluzione di muzzicu chì ripondà l'elasticità à i fibri. Per fà questu, in 5 litri di acqua si deve aghjunta solu 0,5 cullenade di l'acitu.
  5. A secca ùn deve esse spustatu da u sole, senza primu sprime u pruduttu. Dopu capu hè cunsigliu per trasfurmà a manta bona.

Cumu lavu coltori di sita?

Per mantene i prudutti di sita, hè impurtante piglià cun elli. U coltu di coltu da u 100% di sita hè statu pruibita è hè megliu cuntattu cù a cumpagnia. Se u pruduttu cuntene solu u 30%, aduprate a regula riguardu à fà la sera di a sita di a lavaphizza chjamata prima si deve aduprà. A principal hè un regnu delicatu è un pezzu fugliu. Per rinfrescà u culore di u pruduttu, pudete aghjunghje un pocu vinegar à a fine di u lavu. Dopu u finitu di lavà, ùn spressione u pilaticu, ma solu per fassi u ponte è permettenu l'acqua per fughje da ellu stessu.

Cumu lavu a sanezza di sita?

Per purgà a ropa di leite, pudete aduprà manuale o lavare a lavagna, cum'è se l'ha discritti. Fighjendu cumu per lavà a robba di serru di sita, serà utile per amparà modi per sguassate i manichi più cumuni:

  1. Sweat. Per caccià i mancu ghjovani, utiliscia un disc di cuttuni manciatu cù l'alcoolì. Prima, trattate u situ di contaminazione, è fate un lavande in tuttu.
  2. Tè e caffè. U spazii foschi pò esse sbulitatu da un tessulu dilicatu cù glicerina, appricàvanu nantu à u tisu per 30 minuti. Dopu quellu, rinjuncia in acqua currente è lavatu.
  3. Sangue. Scrivite cusì per lavavvi di soffiu in casa, deve esse signalatu chì l'affare cù i taglioli di sangue di sangue ùn sò micca faciuli, per quale si applica un pignatellu dispostu da u fècula è l'acqua. Quandu u mischju s'assicagna, sguassate cù curazioni è fà u lavatu d'usu.

Hè pussibule di lavà una tappa di sita?

Hè belli è carpeti, fatti di u filu di sita. U materiale hè durable è durable, è hè necessariu di cura di l'appaghjà, purificazione di manera puntuale. Aduprate l'agenti di purificazione ùn ponu micca, perchè u patronu falescia è a catifa hà digià deteriorata. Hè megliu per turnà à puliti securizati, o cunzidirem mètudi per lavà in pozza di sita:

  1. Aduprà una solu suluzione per sguassà contaminanti, per quale si dilute in una proporzione di 1:10. Ùn aghjunghje micca a superficia, ma solu macerà a foglia umeda cun solu suluzione. In fine, asciugate cun un pappu secu è seccu.
  2. Pudete adopru una soluzione di soda, sapata o shampoo per purtà a caratteristica. Avete bisognu di trasfurmà secondu u schema scritta prima.

Cumu lavu una brusa di sera?

In più di i metudi di supra per sguassà contaminanti, u shampoo pò esse usatu cum'è detergente. Lavatu a sita da a lavura hè effikauta, ma puderete fà fà.

  1. Pour l'acqua calenta in a bacinu è diluite un shampoo in questu, foglie tuttu finu à i formi spuma.
  2. À a brievetta, chì deve esse preguata, hè necessariu d'appliuncià una scuma. Lasciate finu à ch'ella assorve.
  3. Dopu questu, ricurdate assai u pruduttu è rinsegna in acqua fresca.