Cough in the child: remedies folk

I sintomi di freti più frequenti in i zitelli è l'adulti sò e tossu è runny nose. E noi, i figlioli di a civilizazione, sò abituati per trattà e malatie senza e medicazione. Da a tette, dà l'arricatu di u zitellu, da u friddu, drip in u nasu. Una settimana dopu, u zitellu hè sanu, chinu di forza è energia, è dopu à dui - torna cascate malatu. "Chì ci hè a ragiuni?" Probabilmente, una immunità debbula, - pensemu, parenti, è dà u zitellu in una altra medicina - questu tempu per incrementà e difesi di u corpu. È ùn capisce micca chì, forsi, hè da l'abbundanza di i medicini, cusì spessu è à qualchì volte uncontrolled, chì u corpu di u zitellu si debilitava è hè sempri più sapie per infezioni.

Probabilmente, à a mità di i casi, avaristi esse possibili à evitari di piglià i medicazione. Eccu, a medicina di a famiglia vene à i nostri aiuti. Pudete crede in ellu o micca, ma cun l'abordazione propiu aduprà fruttu. In questu articulu, parlarà di l'usu di a medicina tradiziunale per trattà a tette di u zitellu.

Comu sapete, tezza pò esse sfarenti. Per trattà a tezza sicci è umda, u zitellu usa una varietà di rimedii tradiziunali.

I spetturati rimedii tradiziunali per i zitelli

  1. Probabilmente u mezzu più apprezzatu hè u rachi famosu cù u melu. Tagliate a cima di u ravanu nativu, cutà un cutidianu filu afonda in a pulp di a verdura è aghju 2 culleri di tazze di u meli. Coperta u ravanu cù u cima cut off cum'è una tapa è abbandunate durante 12 ore. Duranti stu tempu, hà permettenu chì u zuccu, chì hè un remedale salvaticu praticà per tossu un zitellu.
  2. Una bona medicina chì cuntribuisce à a separazione effittiva di a catuma hè u latte cù fichi. Calami 1.5 zucca di latti (preferibile cun un grande percentualità di grassu) nantu à caldu bassa, mette u ficu di a fica, foglie è fracete sottu un tagame chjusu per 20-30 minuti. Pigliate u "bevande" è dopu à 2 ore, pudete darà à u zitellu.
  3. Da una tezza forti chì aiuta u tè, fatti da granelli d'ani. 1 tazza di acqua hè presa per 1 vetru di acqua, purtata à foglie è infucatu durante 15 minuti. Dà à u zitellu u tè cum'è freti à u pussibuli, è dopu à 2-3 ghjorni se sarà sensibulemente menu di tezza.

Trattamentu di a testa nuda in i zitelli cun rimedii folkiati

  1. U puree di banana chjaru hè un solu rimediu solu per a tette bè. Pigliate 2 bananasi, trasfurmate in purcelli cù una furcedda o blender, pour l'acqua furiosa è meravigliate. Ci hè cunsigliu per dà à i zitelli este medicamentu in una forma caliente.
  2. Per sguillà a garganta di u zitellu, fate per ellu prima di andà in leia inhalazione. Bon inhalazione cù erbe (mamma è madrastra, calendula, bardola, u piantain) o soda di furmagliu ordinariu. Pudete ancu annunzià nantu à una pignata di patate cugliera "in un uniforme".
  3. Cum'è sapete, per qualsiasi medichi di malatie friddi cunsiglianu una bè murali. Hè megliu, s'ellu hè micca solu l'acqua, ma compoti è frutti, chì aiutanu à aumentà e difesi di u corpu. Pruvate una decuccionu di i fiori di u viburnu, chì hè un cunduttante bellu. E da i baga di u Viburnu hè un tesu delicious è salutariu, riccu à vitamina C.
  4. Cù una tette nuda, u calziamentu hè assai utile. À u pettu è u partitu di u zitellu, pudete applicà a dentru iodu, è pudete libbirà a pelle cù u caprettu. Fate u megliu davanti à pusà.

Aduprate a medicina tradiziunale per u bonu, ma micca sustituiu cù u trattamentu tradiziunale. Cure una tosca per u soli rimedii tradiziunali ùn hè improbabile di travaglià, soprattuttu se un friddu cumuni hè stata sappiutu da una infezzjoni bacteriana. Se u vostru zitellu ùn cumincia à cunsultà u mèdicu, andate appiecà i rimedii ricordati più remettini solu com'è una terapia d'assistenza in casa. Grazie à a so a cundizione di u zitellu hobià, è a maladie passà più veloce.