L'ochji di u zitellu fester

I prublemi cù a salute in a zitella - un fenomenu cumuni assai cumuni. Ma, in più di i friddi di solitu, senza chì ùn ci hè micca un solu babbu, ci sò altre e più gravi.

Succece chì u zitellu sere riduce o ancu suppurate l'ochju. Chistu pò esse cum'è cù un carino novu, è cù un scuventu. I ragiuni principali per chì l'ochji di u zitellu sò:

Sì l'occhi di u zitellu annunziatu per a Dacriocistite

Se u nostru babbu nascì più chjucu è i prublemi cù l'occhi avianu principiatu in l'uspidale, poi pusone à l'ochji di un zitellu - un signu chjaru di ubligatoriu di u lettuce. Questa hè una malatie congenita chjamata dacryocystitis. Per una certa raggiuni, un zitellu nasci cun un canuszu estrebitatu di unu o di l'ochji. A lagrimi ùn pò micca spessu si passanu in un suchicu, u fenomenu stagnante apparevanu in elli è, in cunsultazione, infjammazione. In i casu più cumplessu, u dutcu pò esse occluded à u fondu di u canali. I parechji viugnamini chì i so figlioli sò spessu sottu scarnate (in particulare questu hè notevuli quandu dorme). Cù queste lite, avete sempre cunsultatu un ophtalmologu. Diciaraghju cusì à cumu prutittà un sac lacrimale è prescrive u trattamentu (in generale, antibacterial eye drops, chì sò prescritti dopu a prova di sensitività d'antibìtichi, è ancu medicines vasocompressibili).

Se qualchì pocu di mesi un trattamentu cunzirvaturi ùn pò furnisce fruttu, u medico pò prescrive u prupusitu chjamatu (bougie) di u canali. Una agulla fina (sonda) hè introduttu in u canali è lavatu cù un solu antisepticu o solu sulaghju sottu un capu grande cù un corpu finu. A lu carusu, prima di l'operazione, intarrà ùagliu cù gocce cù effettu di l'anesthesia. Probing hè u metu più efficau di trattà dacryocystitis quandu u latinu hè stata bluccata. Tuttavia, hè realizatu solu per i zitelli, è per i zitelli più di un annu è mediu anzianu i medichi ùn ponu micca fà questa prucedura, perchè l'età di i tarreni di a canna sò più dura. Perchè, se u vostru figliolu d'un annu anu un ochju persone, ùn esitò à andà à u duttore!

Se l'ochji di u zitellu sò festering per i conjuntivitis

I sintomi di a conjuntivitis sò un pocu diffirenti. Un o i dui ochji girannusi, accumincianu a l'acqua, è poveru sour. Se a malatia ùn hè micca trattata, ogni ghjornu, ci saranu pus di pusu chì aghjunghjenu i catu cù i pezzi, è fermamente impediscenu u zitellu. Inoltre, l'ùacchi pò curpiri, e quarchi ci sò signu di fotofobia: u zitellu hè a cura di a luce, rende e chjera l'ochji.

Sì un zitellu hà u fruttu due per a conjuntivitis, u trattamentu sarà cusì. Sicondu u tipu Conjuntivitis (bacteriana, virali o allergii) u medecenu prescribe le gocce d'ochji, l'ingpointu è l'ac accuminate.

À u lavu di l'ochji, si deve esse fattu in ogni casu, se ci hè una vertzione purulenta. Hè bisognu à fà stu modu: moisten u lignu di cuttuni da l'acqua furiosa, solu sulfonica, infuzione di camomilla o altre lìritu antiseptique è fate l'ochju, pruvate di sguassà l'acqua purulenta, da u cantu à l'internu. Allora fate u listessu cù l'altru ochju, usando un novato di cotone fresco. Per lavà l'uce hè necessariu prima di ogni prucessu di instillazione in elli di una medicina.

A Conjunctivitis hè una malatia infecciosa, è per quessa hè cuntaggiu. U zitellu sanu hà avutu a so propiu spugna persunale, culusu, etc., perch'ellu ùn micca infettà l'altri.