Cumu dumandà u pirdunu da a mo mamma?

Triste, ma trà e persone a ghjente spessu ci sò disposti è disposti. Ùn ci vole micca salvà in nimu, ma adu sempre risolvi u cunflittu è scusemu.

Hè succorsu, hà intristinatu è in u scògliu di una disputa parlé ancu. Ùn ùn avete aspittatu quandu l'insulte di a mamma aghjunghja u so puntu culminu. Simplyu, quandu e passioni sò pocu più bassu (altri pudete pruvucà una nova disputa), dicenu: "Senteraghju, Mamma, era sbagliatu". O: "Sugnu cuntintezza chì l'aghju offrittu, Senterate, ùn aghju micca vugliutu".

Sì avete usatu per aghjustà guardassi in sè stessu è ùn sapi micca cumu dumandà u pardonu da a vostra mamma, scrivite una carta o sms, è da fà una cosa bona per ella. Organizzà una maravigione imprevisu, cumprà i fiori, per esempiu.

Certe volte sapice chì ancu i chjucchi, ancu s'ellu si tratta di sicuru, deve esse evitata. Ma siccomu hà fattu accade, cumu per scusà pè a mo mamma per mentirli - hè abbastanza per spiegà i ragiuni chì causaru stu successu. Ancu se u mutivu, ti pari, ùn serà micca ricunnisciutu cum'è rispettava, ora ùn hè micca necessariu di galla. Pruvate di discrìviri i vostri emozioni . Mamma hà caputu, allura a mamma è a mamma.

Se ùn sapete mancu apprezzà u pardonu da a vostra mamma, ricurdate e duie regule:

  1. Ùn andate immediatamente à i carichi ("Ma pudete tù stessu culpè per avè purtatu à questu!")
  2. Ùn accunsenu cù a to mamma, sì micca veramente micca bè, questu solu pruvucà una disputa à u futuru.

Cumu puderaghju dumannardu u pirdunu di a me mamma morta?

Avemu bisognu per precariu, se parlemu di persone cuncernanti, mette vela, avè guariscenza in a chjesa.

Avà da esse necessariu guardà sta faltuna per u restu di a mo vita, ma per ùn insultà. Dopu tuttu, tutti i ghjente sò sbagliati ... Pruvate per piglià cum'è una lettone è dumandate u pirdunu in tempu.

I monichi, in accordu di l'Scritture, dumandate u pirdunu necessariu u ghjornu chì sta preghjudiziu hà fattu, precisamente perchè non vulianu piglià un peccatu extra in l'anima. Probabilmente, è ùn vogliu micca? Priscilisce immediatamente, finu à chì rende chì hè sbagliatu. Questu salvarà tutti i prublemi innevativi.