Cumu scrive una postal à a mo mamma?

Mamma hè a persona maiora e caru in u mondu sanu. Hè per quessa per un anniversariu o qualchì altru paesi, i ghjovani ghjùnghjenu per piacè i so mamma è cun postale originale è bella cù a so mani. Hè un rigalu inesanzivativu, in u quale u zitellu di u zitellu hè investitu, hè stata mantinutu per sempre, è ancu dopu à un'annora mamma hà caliu u coru è di u so sonrevule.

Invece cumu quella cartula pò sculacciata à a mo mamma, i zitelli sò natu in kindergarten o in a scola junioru, ma se u zitellu ùn participa à l'istituzioni educativi, allura u capu di a famiglia - u babbu deve avè l'iniziativa.

Avemu usemu aiutà i nostri volgendusi per trattà questu missa impossibile, è offre noi parechje nantu à scelta per piglià una bella cartolina per a mo matri in i stages.

Esempiu 1

S'ellu ci hè un anniversariu chì venenu o u 8 di marzu, tradizione di e nostre quercia mummia cù fiori. In cunfurza cù e vacanze, pudete missà una carta cun un bouquetu di tulipani di primavera.

So, partemu:

  1. Preparate tuttu ciò chì voi necessariu: un scuru simple, un gommador, margheri o marcatori, mette una carta di cartuni per mezzu - questa serà un pianu di a cartolina.
  2. À a cima di u fogghiu, circundanu trè orli ovali.
  3. Allora aghjustemu u nostru ramu.
  4. Avà, fucalizza nantu à i culori sò stati fighjenu in a stampa è aghjunghje i petali.
  5. Hè u tempu per trattà i zucculi è di e foglie.
  6. Finite cù un wrapper, sguassate l'errore è pudete cunvece u sketch di u nostru arriciu prestu.

Esempiu 2

  1. Pensendu à chì tipu di cartolina pò sculacciate à a vostra amata madre, cunzidira l'opzione cù un cucciolo di oso bonu.
  2. Prima, circate un cìrculu chì serve cum'è una capu, un ovale in u minustru di u troncu è e linii auxiliarsi nantu à a testa.
  3. Forse, fighjemu u disegnu di a faccia: l'ochji, l'aricchi, u nasu.
  4. Allora accumpèvemu à u troncu, disciughe in i peri di fronte è volta, aghjunghje costure decoratori.
  5. Limpete e linii auxiliars, currete l'errore.

Eccu, in fattu, hà da calculà cumu per sculacciavi stu maravigliu cartulare à a mo mamma in u palcuscenicu.