Feto à 18 giorni di gestazione

Hè detta a prima parte di u trasportu di u zitellu. A futura matri hè familiarizatu da a nova situazione per ella è seguite a seguita di i cambiamenti chì sucveniu cù u fetu à 18 settimani. Dopu tuttu, hè in questu staghjunu chì pudete sentate a riunione di a vita in sè stessu per a prima volta.

Chì ghjè in u sviluppu di u fetu in 18 weeks?

U zitellu hà un attivu sviluppu di l'òrgani di u sensu è u core, quellu puderà distingue entre luce luminosu è i soni forti da l'esternu. U fetu nantu à a 18 simana di gravidenza righjunghjendu 14 cm in u largu è hà un pesu di quasi 200 grammi. Hè assai attivu, ùn hà assai spaziu per tumbling, aghjustò i so bracci, i bagnatoghji, è ghjustu. Questu hè facilitatu da u fattu chì u fugliu in 17-18 simpaghji ùn hà pussutu formate e parti ancu e dete. U sistema immune di u zitellu hè capaci di sopra infezioni è vii, cum'è u so corpu principia per l'interferon è l'immunoglobuline.

A palpitazione di u fetu à 18 settimani hè un mumentu più veloce, chì hè duvuta à l'attività di l'attivazione creciente. E, sicuru, a quistione di quella generale "puzzu", pò digià esse risolta, perchè i genitali di u zitellu anu cumpletu a formazione.

E chì passa à a donna preguita?

U diminuitu di l'abdomen à a 18 simana si trova cumpreta a postu "interessanti" di a donna è prumove a rinfuzzia cumplessa di u vestitariu. U pesu da u principiu di a gestazioni cresce d'una media di 4 a 6 kg, una certa pigmentazione di a pelle, l'apparizione di colostrum in pregnant women è d'altri sintomi affissati hè pussibule.

U diminuitu di l'utru à a 18 simana ancu dinò cresce in modu constantemente, perchè u zitellu hà bisognu di più è più spaziu per u so sviluppu. Questa puderia causà qualcosa incongruità à a donna è crea una furia supplementu à a spine è i musculi spinali.

Tuttavia, tutti quelli disperenzi tempurali sò solu perdefanti cumparatu cù u fattu chì a mamma marca i primi movimenti di u fetu in 18 settimani, chì in prima ùn sò scarcamenti perceptibili è rari, ma sò intensificate gradualmentu è diventendi sempri più frequenti.

À a visita dopu à a cunsultazione di e donne, a pusizione di u fetu hè cunsiderata à a settimana 18, chì hè una cunferma di u cursu normalu di a gravidenza. Se ci hè una minaccia d'abortionità o partitu prematuru, una donna serà ricumandata per un cursu favorevuli di u trattamentu o di cumplizzioni cun certi reguli di gestazioni. Ùn àbbia paura, s'ellu ci hè una presentazione pélvisca di u fetu in a 18 simana. In vista di u fattu chì ci hè sempre assai tempu prima di u nàscita, u zitellu pudarà cambià u so postu di "dislocazione" è tuttu tornarà à a norma. Ci hè ancu un certu settimane di esercizii chì ponu aiutà à cambià a locu di u fetu in a settimana 18.