I putenzi più successi à u Festival di Roma

L'astresi di u cinema utilizanu ogni chance per esse espressi bè. È un avvenimentu enormi cum'è u Festival di Filmare Roma, ospitu annu à a fini di u Novembre, era una altra raghjone per rinfriscà à a luce di i spotlights.

Fighjemu, chì celebdi anu da esse megliu per prisintà a so bellezza in a cità principali di l'Italia in a festa di u cinema mudernu.

Jennifer Lawrence

Malgradu à a so età ghjovana, Jennifer mantene a marca beni no solu cum'è attrice chì hà ricivutu u primu Oscar à l'età di 20, ma ancu com'è una donna di moda cun gusto impeccable. In u festival di film, davanti à i ghjurnalisti, ella hè stata apparevuta in un vestitu d'ivori da a culliglia di vaghjime di Dior. U stilu asimmeticu avant sughjenu di u spalle è ùn permettenu micca di vede antica. Sandali cù strapelli d'oru rinsu in armuniosi blended in l'impresa lacuna è grazie à i draperi circular di u vestitu ùn desistiru sottu a longa falda asimmetrica.

Marianna di Martino

Se stabilisce a cumpagnia di determinà l'imagine più riali à u Festival di Filmare Roma, vale u puderevule, Marianna di Martino prumesse. A zitella hà sceltu un vestiti longu è sirena cun u trenu di l 'ùmmuru rosa lattice è un chiffon scocché. Hà avà ancu dettagliu di l'asimetriu in a forma di chiffon assemblies nantu à u satin beige. Un minimu d'ornamenti è restituite custituiscia cumpensà a pompa di u vestitu, cusì l'imaghjini in tuttu s'hè svilatu.

Charlotte Vega

À a presentazione di i filmi, Charlotte hà rimproverò a so bellezza naturale, cù un vestiti longu cù l'ombra di lavanda cun un vestitutu sfondate è una pulenda negra sicura, creò una stazzione diliziosa è romantica. A brillantissima decoru di l'argentu di a parte suprana di u vestitu aghjunghjia l'accentu necessariu, chì hà fattu un clima di solenni à u vestitu.

Rooney Mara

Bruna brillanti Rooney hà sceglie per u festival un vestitivu biancu originale da a primavera di Balenciaga. Un vestitu minimalisticu cù elementi di u futurisimu hà vedutu grandi nantu à a catifa russa - un capu trasluzente biancu cun un inserto di solidu hà fattu una imatge di l'airiness in longu cù e sandali bianchi eleganti. Una stampa innachjata ùn pò fà stà à ogni ghjocu, ma l'apparenza brillanti di Rooney li furnisce cù questu opportunità.

Sophie Turner

Sophie in u Film Festival di Roma hè simpricimenti perfetta in un vestitu di corna di Dolce & Gabbana. A soffulosa ghjustu finu à u mità di u filu, una catina fina di colore di culore arghjentu è un embrague biancu perfezioni cù l'altri. I Sandali cù straponti è pedichi in legatura in cunglisa cù un sapellu trasparenti hà avutu avvicinatu perfettu à questu latinu romantica è ùn permettenu micca Sophie per svià in l'antica imaginazione.

Melanie Bernier

Un vestiti nìurutu cortu cù una fabulosa falda di sole, un corpu largu è una volta aperta hanu aiutu à creà Melanie discreta, elegante è à a stessa moda di moda. A piquantità di u vestitu hè aghjuntu di una cinta larga in u collu, chì hè cascata nantu à a pelle di velvete biancu, è i calzetti lacati nè à un pin pointed toe guardate l'imagine trà a sexualità aperta è l'eleganza curretta.

Ilaria Spada

Ilaria hà detti l'scelta nantu à un vestitu interessante è abbastante francu. Un corpi femminili bando, un cinturto largu è una falda midi longu cù un inseritu trasparenti è un cuddaru voluminoso antagatu ind'i una figura bella di l'attrice, è solu grazie à a larga di a fascia di u vestito pò esse chjamatu eleganti è adattatu per un such event. Un colgante cù un rubinu hè u solu dettu chì ùn ùn harmonizeghja micca in alcuna manera.

Natalie Rapti Gomez

Un vestiti assai eleganti è femini cù una fala di lapis è manichi voluminoso fù sceltu da Natalie. Una cintura cincelata, un collarinu largu è e manichi ¾ creat una bella figura. U vistimentu di u culore di l'onda mare Natalie hè statu supplementatu da un embrague e braccialamenti blu cù l'aranuzzi.

Scarlett Johansson

Scarlett à u festival di film hè parechje assai frescu è ghjovanu in un vestitutu cortu da a casa di moda Dolce & Gabbana , chì a face hè. A so simplicità hà avutu adornatu Scarlett è u sulitanu entre i restu di l'invitati ùn hè micca menu di l'imaghjini futurista di Rooney Mara. Disegnaturi in creà stu vestitu eranu inspirati da a robba di i Rumani antichi è per quessa in questa locu pareva più appruvata. Stampa cù fiori è moins romaines trasmette l'inturnianza di a cullezzione à a quale riferite - a primavera di u 2014.