Moda per a donna in u 2013

Stampa di moda per a tempesta corta temporada-uvernu 2013-2014 hè intagliu di idee di moda è solu solu solu. Cusì, tutte e bellissimi bellezza avè bisognu di rivisione immediatamente l'armamaru di l'annu l'annu, è fede ridere di i pappagallo e di vestiti fora, è ancu preparanu per l'estudo di i tendenzi di a moda.

Moda Autunno per u 2013

Molti couturiers famosi manifestanu novi cullizzioni, in quali vistimenti luxurii è originali sò offerte à e femini luxurii. Chic suéteres, vestiti exquisiti, eleganti cuddini è invicchi, ghjiorri è faldidi - hè quella u vestimenta u vestimenta di vigilatore cù formule magnifichi. Inoltre, se sè un fan of outdoor activities, truvate assai e sport di i mudelli non standard.

Questu annu avete divutu novi materieali è elementi di decoru. È ùn scurdate micca di accessori (bufalini, capelli, guanti), perchè chì l'imaghjera hè stata sana è armoniosa.

A moda di l'ochju per i femini in 2013 hè distinatu da solu solu sulienti culurite. Bordeaux, russu è un aranciu sò i capi di sta staghjoni. Imprenta di l'animali propiu, è ancu culore, da quale pudete adjust visualmente a figura. Cerchju di questi panni in a nova coleta di Elena Mirò - questa marca hè specializata in a pruduzzioni di u ropa plus size.

Elementi caratteristiche di u tempu di vaghjimu sò suede, cuirti, tessuti di u linu, fur, è ancu altri tessili.

Moderna Autunno per un vestiti chicchi eleganti!

U stilu più famosu di vestiti per i zitelli è un casu. Ogni vestiti stanu cunfurati cun peri, pietre è bugle. Scegli culore scure.

U couturier japonesa Tadashi Shoji hà dimustratu vistiti cù collani aperti in u stilu di i 1920 pre-rivoluzionarii.

Nantu à una figura standard, i penazzi chì sò lucchetti boni boni, sopratuttu in cumbinazioni cù una chjappelle. Oculazione hà sughjettu l'area di prublema chì aiutavanu a fascia A-siluette di tela facia, una tulipani falda è un stile belli.

I so disinfettori di moda ani prupunendu di prisentà tedesci di maghju tumbatu, chì sò harmoniosamente cunghjenu cù trousers sbattuli.

In questa stagione, u corpu di u collu hè impurtante, cusì sia sicuru d'avè un magliette è un ghjudicore cù un cutout. Hè cumu pupulare di u collu, i stylists recommandé wearing such a modelu cù una manica in trè quarti.

Cardigans sò un clàssici chì ùn anu da esse ghjucatu di stile, sopratuttu bellissima chì vede nantu à bellezza pompi. Pudete purtàteli li dui cù leggings, è cun trousers rinfriscati.

Un locu di l'onoru in u vestuariu di e femine hè tutta di costumi. Una cascia stylise facenu a vostra figura slim, feminine è fitte. Sceglite a fiora à u ghjinochju, è i calde hè megliu recta. Cusì cù cura cù a chjappa è i ghiaccera cù un corpu asimmetricu.

Moda per e donne di grassu per u vaghjimu 2013 - supremu i difficultà!

Probabilmente a cosa più difficiuli per tutti e zitelli hè l'scelta di cuddienti bè. Ma avè studiatu i novi cullizzioni, vi cuntentate da i mudeli pruposti. Pudete sceglie tutti i strette rigalu è liberu. Evita detalls bellu è patetti pegadizii.

E lussuri di e donne ùn sò micca evitari caprini è chjosi di ghiaccio, perchè alloghju tipu in solitu crea un volumore extra. Ma ci sò stili chì, in contru, vi feranu visu più visu. Sceglite un mudellu fitted, i sacchetti è ponti chì sò allughjatu in u verticule. I colori ùn anu micca bisognu di scelta di qualchissia, fate un ochji sguardi nantu à i ludi brillanti è di moda di u blu, viole è rouges.

In 2013, u moddu di u vaghjimu per i sughjetti di grassu preparanu assai imprese impressi. Ogni donna, senza circà a forma, pò vede eleganti è efficace. A cosa principal hè di crede in sè stessu, è senti sempre attente è attrattiva.