Patties in u multivariate

Hè difficiu per truvà una persona chì saria calmata nantu à u focu. Avemu vi dite voi oghje cume rapidamente è diliziosu per preparà preparativi in ​​u multivariate. Puderanu cun cunfitturi differenti: dolci o salate - tutta di u vostru gustu.

Patties cù a col in u multivariate

Ingredients:

Per u riposu:

Per a prova:

Preparazione

Dopu, vi diciarvi cumu preparalli patties fritas in un multivariate. In a tazzuletta vintu quarchi pruduzzioni di l'oliu, vultate nantu à u prugramma "Fritte" è dissiru i vegetali sbuchjate: zitelle rintuati è cipulite, anchieri chjappu. Passer all à u culore d 'oru, è aghjunghjule micca capelli machinati à a col è fritte durante 5 minuti. Dopu questu, traduce u multivariate in u modu "Quenching", pour un pocu acqua, cercone u tattitu di u dispusitivu è coccia durante 30 minuti, finu à ch'ella sia. A staghjone cù spices, sprezzata è pasta di tomate. Questu hè, u pezzi riposu hè prestu! U putemu nantu à un pianu è lasciate per friddà. In un tavulinu, fate u ova, aghjunghjite u furmagliu, aghjunghje saline è zuccadoru cù una licenzerette. Soda hè affucatu in acqua di furione è vippitatu in a pasta. Avete pour a farina è amassi a pasta. Scacciarlu, sca ghjustu cù un vetru di cìrculu, l'hà spegatu nantu à ogni puddastru è formate corti. Oghje l'oliu vegetale, scegliendu u modellu "Fritte" finu à una scorcia ruddy. Servisemu tortas fritas in un multivariate calda cù crema agria.

Sopra, pasta, multivariate

Ingredients:

Preparazione

Limemu a banana, intrecciate in fette è fate u zitellu di limonu, perchè ùn fala micca. Raspberry hè lavatu è seccu nantu à una napkin. A pasta puff hè scogghiata in un capu, cutucatu i chjazzi, metteci un bulu raspberie nantu à ogni pezzu, sprinkle cù u zuccaru di vellucciu è coperchio cù parechje fette di una banana. Fatturebbe andà e tàvule, forme cunfermali è trasfiriu à u tazzu di a multivarka, oiled with oil. Attùnanu à u modu "Baking" è fate per 5 minuti à ogni upposta, sottu a tapa chjesa. I pezzi nicissità, puliticamenti à un piattu è serve, aspunnì u gustu di u zuccherinu in fine.