Pregnant 13 weeks - evuluzione di u fetu

A 13 simane in u sviluppu fetali hè abbastanti significativu, hè in questu tempu chì una rilazioni hè stabilitu in u sistema di "maternelle".

Ccà cunzidira chì u zitellu sviluppau nantu à questu pianu di u gravidenza.

Placenta

À questu tempu, a placenta finisci a so formatura. Avà hè tutta u rispunsevule per u sviluppu di u fetu, chì pruduce l'uggu di quantità di l'hormoni di l'estrogenu è a progesterona. U gruixu di a placenta hè di circa 16 mm. Hè un difficult barriu à diversi sustanzi di maiori, ma à u stessu tempu passa per i carbuidrati, grassu è di pruteze necessariu per u fetus.

Fetal size in a 13 settimana di gravidanza

U fruttu à 13 simane hà un pesu di circa 15 - 25 g è un grandore di 7 - 8 cm. U cori di una criatura minaccia un ghjornu chì ci ponu 23 litri di sangue. À a fine di 13-14 settimane, u fruttu averà una durata di 10-12 cm, u pezzu 20-30 g, è un diametru di u capu di circa 3 cm.

U sviluppu di l'urgani è di i sistemi faciale à a 13 à a 14 simana di gravidanza

Intensivamente principia u sviluppu di u core. Reflexes apparentanu: l'spugna di u zitellu hè torciata, e mani sò compressi in pugna, pò principià, grimace, pull fingers in a bocca. Dopu qualchì tempu u fruttu passanu assai attivamente, ma a maiò parte di u tempu dorme.

A cuticcia è dilicata di u zitellu persenta per sviluppà, ùn ci hè un tessulu grassu sottucinativu, cusì u so pelle hè arrugatu è rossu cù vini bianchi chì vede nantu à a superficia.

A furmazione di u sistema di u bisognu hè attivatu. À 13 simane, u fetus hà digià una glutola di tiroidea cunvene sviluppata, dettu per quale u depositu di calcium in l'osse. L'osse di i membri sò pocu à pocu tempu, u prucessu d'ossificazione di u cranu è l'ossi di a spina accumincia, i primi costiglii, u principiu di vintu di denti di latte .

U fetu à a 13 simana di gravidenza anche un sistema respiratorju benunatu. U zitellu hà respiru. Sì u fugliu hà cuminciatu a soffrenu da a mancanza di l'ossigenu, quandu qualchissia di u fluidu amniòticu entre i so pulmoni.

A questu tempu a glandula di prutraca cumincià à sviluppà in i picciotti. I picciotti sò attivamente criatrici di e zitelli. L'organi sessuale cuntinueghjenu diferencià più è più: u tuberclu genitale hè più longu è girà capumunte à u pene o in u clitoris, chì fendenu davanti. Cusì, a genitalia esterni si sò sviluppati propiu per distinguish a ragazza da u zitellu.

In l'intestini di u zitellu sò villi, chì ghjucanu un rolu impurtante in u prucessu di digià è di prumove l'alimenta. Li ciuci sanguini cumincianu a formate in u fieru, a médula d'i musculi, è u spleen di u fetus. U sviluppu di i primi porti di insuline accumenza cù u pancreas. A machina di voce di u babbu accumene da creà.

U sensu di l'oliu sviluppa - u babbu face u gustu è u gustu di l'alimentu chì a so mamma utilizza. Tuttu menu di a mamma ùn pò esse à a so piacimentu, è hà specialmente piace parechji platti. I scientisti anu truvatu chì, se una donna dopu à un nativu cambia dramaticamente a dieta, pò esduce parechji prublemi in l'ameglie, perchè u zitellu ferma in mente l'aranne chì ole à u fetu.

In quantu l'apparizione di migghiuri, acquistenu eventuali più funziunamentu di più. A capu di u fugliu ùn più prublemi contr'à u pettu, u ponte di u nasu, l'arcu superciliare, è u manduca sò chjaramente definite. L'arechje sò in a so pusizioni normale. Oghji avvicinavanu l'altri, ma sò sempri cuparti di parolle sbappati.

A maiò parte di u travagliu per allughjà i organis basi è sistemi di u corpu hà digià fattu, hè u tempu per a furmazione di l'esità emotiva. À questu tempu, u zitellu sempre à sente è si riprisentativi à i signori chì venenu da u mondu esternu (friddi, cale, scuru, ligere, sona, tocco), maestru di novi sapè.