Scarpe cù tacchi

Questu elementu di calzature per parechji seculi è un arma putenti di e donne in a cunquista di l'attitudini masculi - i scarpi à u piuvale facenu a via più verra, a figura - mascara, è postura - più regula.

A storia di i scarpi di tacchi

Talone - ùn importa ciò chì hè chjucu spiciale, era urigginariu un dettu di i scarpi di l'omi. Oghje scarpi era sacchighjatu da i courtiers è i militanti in u 18u seculu. In u vestitori di a donna, i scarpi cun tacchi sappiutu sottu Catherine de 'Medici - ùn era micca altu, cusì pruvò à ogni modu à esaltà. Dopu ddu puntu, u piuvale hà diventatu simbulu di putenza è, sopratuttu, femminile, cum'è cù l'iniziu di l'era di l'automobilista, l'omi abbannunavanu stu elementu.

Nta l'anni 1860 anu purtatu un puntu di u sole, in u 1890 u sulangiu "hà crisciutu" à 11 cm. In u primu 20 di u 20 seculu, un taccu fermu era in moda, à causa di u fattu chì assai anu aficiones di ballà. Nta l'anni 30 un talianu "spagnolu" era appiccicatu - era amatu è guddà cun Marlene Dietrich . In u core di u seculu passatu, l'esercitu di Roger Vivier - mudellu Christian Dior, u nàscita di "carnations" o "hairpins".

Sapere di tacchi bianchi - gruesu è forma

Sapere calzoni tacchi sò quelli chì anu una elevazione ùn anu più di 2 cm. Calzature cun un petit talone sò adatti per u ghjornu di u ghjornu, ma a maiò parte di e femine ave prefessu una alta grazia.

A popularità di i belli scarpi in tacchi sianu varienu secondu e tradizione di a moda. Quandu sceglite u vostru paru chì seguitanu prestu attirà à questu, aghjunte, guidate da i seguenti tips:

Un pezzu cusì cusì à u petrau - questu in u quale hè còmpiu per voi, perchè assai depende di e caractère individuale di u pede. Hè necessariu sapiri chì l'eserianu constantu di i scarpi altri pò causà problemi di salute, per esempiu, pieni chjusi, u spalle finmente. Inoltre, i scarpi senza tacchi sò micca rescue de tali affare. L'ottima ottima hè un pezzu mediu o sapientia alterna di altri altri.