Shopping in Creta

Ùn hè sicretu chì ci hè tuttu in Grecia. Creta hè a più grande isula di u statu, chì cunquista cù a so natura pittoresca è a pussibilità di rilassate. Creta hà ancu un grande numedu di mercati, centri shopping è grandi magazzini cù diversi merceri, cusì entre parechje spettaculu, a Grecia in a fàccia di Creta offre un shopping fascinante è simpliciamente luxurious.

Cosa da compra in Creta?

In Creta, pudete cumprà tutte sferattu, ma vi cunsigliemu di prestu una cura particulari à ghjuvelli artiali è di prudutti di a produzioni lucali. In Grecia, prestu assai curazioni di sti prudutti, sò sempre fatti in una qualità excellentu è un disignu diliziu.

Ùn vi scurdate di visità i mercati di l'alimentari induve pudete cumprà u fruttu più inutile è u verdura, u pesce raru frescu, i casgi diliziosi, i dolci dolci di Corsica - tuttu à un bonu prezzu. A strada, tuttu u pesciu chì hè nantu à i bursali - questa alighjina aghjunghje, cusì u so frescura ùn ponu dubbitate.

I toli in Grecia

Certu, a maiò parte di e venditi si trovanu in Creta , per quessa, quandu si parra di un shopping successu, vale a dì da Daedalus Street, chì si trova in a capitale di l'isula - Heraklion. Oghji una multitude di magazzini di e marchi dinò è i più famusi è avvanduti. In a cità hè ancu assai dispusitivi di e marchi europei, ma a diversità principal hè a prisenza di i buttreghi cù i creazioni di l'autore di i disinazioni grechi. In particulare i turisti ti piace à visità i marcati cù furia è ghjuvedi, chì sò distinti per a qualità è u lussu. I pelle da quali trè capelli è colti sò fatte, in grecu hè luxuu è incredibile bello.

In Cracovia ci sò ancu e butteghi cù souvenirs made in l'altru naziunale. L'abbundanza di mercaderi cù parechji figurini è altre rigalu hè maravigghiusu, sò in tutti i cantoni, è ogni ghjornu pò offre qualcosa spéciale, inusual. Inoltre, in Cracovia, truverete ghjunti di prudutti di l'artiglii grechi:

U mercatu cintrali in Cracovia

Vulete senti per sè stessu a unicitate è a varietà di shopping in Heraklion? Dopu ci tenete visitate u mercatu cintrali, chì si trova a strada in u 1866. Hè quellu chì hè u simbulu di shopping tradizionale in Grecia. In a capitale, centri shopping, per suprattuttu, ùn sò micca spécidii, ma u mercatu ùn sempre micca perde a so rilevanza. Cci pudete cumprà capunanzu è merchenzie, ancu di u Cinese. In u mercatu sò e tavernes, chì vi faraghju piacevi cù a so cucina è l'ambienti. In ogni locu perchè ùn sia micca sienti tutta a biddizza di u culore nazionale è tutta scala di gustu di a cucina di Grecia, cum'è quì.

Tutte e ricordi in Heraklion ùn sò micca ghjorni offe, è u restu di e butteghe ùn sò solu u domenica.

Sale in Creta

Finu à u 2012, l'agenda di vendita in Creta era a listessa in Europa. Ma doppu a crisa, l'autori greci anu decisu d'espansione u schedariu, chì, sicuramenti, piaciau i turisti. Avà l'azzioni sò stati quattru volte annu:

  1. A migdi di lugliu hè a fini di aostu.
  2. A mità di ghjennaghju - a fini di farraghju.
  3. L'accoddi di ijii ghjorni à principiu di maghju è nuvembre.

Aghju cuntentu ch'è in u periodu di i discounts, i prezzi di e cose da e cullezzione nova pò passà à u 70%, cumu si puderè annunziate di e cullez d'l'annu passatu! Questi disenu maiò sò applicate à l'elettronica, libri, giovanati, sportivi è altri bè chì sò in alta dumanda micca solu per i visitatori, ma ancu i residenti lucali.